Spørgeskema om babyprodukter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
14 svar
2 synes godt om
18. december 2013

Line1

Hej!
Vi er to studerende, som arbejder på et skoleprojekt om babyprodukter. Det vil hjælpe os meget og vi vil være meget taknemmelige, hvis du vil bruge 30 sekunder på at svare på 5 multiple choice spørgsmål 

https://docs.google.com/forms/d/1Wj9KzN8Vg8hnQ8fZbt4Do9A1jSNr6Yc0ETyEotChY0k/viewform 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Udfyldte det men den vil ikke.lade mig trykke på submit (er på fra.mobilen hvis det betyder noget)

Anmeld

18. december 2013

Line1

PT skriver:

Udfyldte det men den vil ikke.lade mig trykke på submit (er på fra.mobilen hvis det betyder noget)

Jeg har netop forsøgt fra min mobil og det fungerede vist. Men tusind tak for at du har forsøgt! 

Anmeld

18. december 2013

MHB

Jeg har udfyldt men havde lidt svært ved at svare da jeg køber bleer hovedsageligt ud fra hvordan de sidder på mit barn og om de er astma allergi mærkede o.l. 

Anmeld

18. december 2013

Mom2

Line1 skriver:

Hej!
Vi er to studerende, som arbejder på et skoleprojekt om babyprodukter. Det vil hjælpe os meget og vi vil være meget taknemmelige, hvis du vil bruge 30 sekunder på at svare på 5 multiple choice spørgsmål 

https://docs.google.com/forms/d/1Wj9KzN8Vg8hnQ8fZbt4Do9A1jSNr6Yc0ETyEotChY0k/viewform 

Udfyldt

Anmeld

18. december 2013

Ida cornerup

Sådan, så er den også klaret

Fint skema 

Anmeld

18. december 2013

Kløver

Så er der svaret

Anmeld

19. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Sådan udfyldt : )

Anmeld

19. december 2013

Line1

Mange tak for hjælpen! Vi har fået overraskende mange svar, men kan stadig bruge flere 

Anmeld

19. december 2013

Aabye

Jeg har også svaret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.