Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sidder og kan se at andre gravide og dem som har født bruger lidt det her som en mødergruppe/støttegruppe ... Er det også jeres opfattelse??
Hvilke forventninger har i hvis i er nye i det her??
KH M
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MBaby2014 skriver: Jeg sidder og kan se at andre gravide og dem som har født bruger lidt det her som en mødergruppe/støttegruppe ... Er det også jeres opfattelse?? Hvilke forventninger har i hvis i er nye i det her?? KH M
Jeg er helt ny herinde, og ved ikke hvad for nogle forventninger jeg har til denne gruppe.. Men min opfattelse med disse terminsgrupper, er at man kan følge med i hinandens graviditeter, støtte/hjælpe hinanden, dele erfaringer samt vores oplevelser med hinanden alt fra glæde til frustationer. Alt efter hvad folk har på hjertet og hvad de har lyst til at dele med de andre. Det er nok også den forestilling/forventning jeg har til denne august gruppe. Hvad med jer andre?
Jeg er også lidt i tvivl jeg tror også bare at vi kan give hinanden råd og forstå hinanden som andre måske ikke kan ? alle andre har lavet præsentations tråde, facebook grupper og alt muligt jeg har også en profil inde på min mave.dk men jeg synes bare at alle er så gamle der inde, så har ikke rigtig noget tilfælles med dem
Mooolly skriver: Jeg er også lidt i tvivl jeg tror også bare at vi kan give hinanden råd og forstå hinanden som andre måske ikke kan ? alle andre har lavet præsentations tråde, facebook grupper og alt muligt jeg har også en profil inde på min mave.dk men jeg synes bare at alle er så gamle der inde, så har ikke rigtig noget tilfælles med dem
Er også inde på min-mave.dk, den virker bare meget upersonlig og mange virker lidt "kloge-Åge"... Vil bare holde mig til den her og håbe at vi får nogle fede måneder her online...
Jeg har et barn på alder med Rikkes Ida Vi har en termin/mødregruppe på facebook som startede herinde, og derinde spare vi meget med hinanden. God og skidt, når manden har været et fæ, hvordan man laver brunkager, hvornår barnet skal på potten (de er omkring 2), storesøskende. Alt muligt
I den gruppe er vi ret tætte, vi er omkring 15 som bruger den aktivt og så en håndfuld som kigger lidt med og siger hej en gang imellem. Jeg håber den her gruppe bliver ligesådan BTW, så har vi mødes 5-6 gange siden sidste oktober i den anden gruppe
-Sigrid- skriver: Jeg har et barn på alder med Rikkes Ida Vi har en termin/mødregruppe på facebook som startede herinde, og derinde spare vi meget med hinanden. God og skidt, når manden har været et fæ, hvordan man laver brunkager, hvornår barnet skal på potten (de er omkring 2), storesøskende. Alt muligt I den gruppe er vi ret tætte, vi er omkring 15 som bruger den aktivt og så en håndfuld som kigger lidt med og siger hej en gang imellem. Jeg håber den her gruppe bliver ligesådan BTW, så har vi mødes 5-6 gange siden sidste oktober i den anden gruppe
Håber også denne gruppe bliver ligesom den anden! Det er så hyggeligt i den anden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128