taske til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2013

Babydream2013

Hvornår pakker i den ? Tænker 3 uger før (Eller er der alt for tidlig).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

mrhl

Babydream2013 skriver:

Tror jeg pakkede ca 2 uger før terminen

Anmeld

18. december 2013

Babydream2013

Tak for svaret ;-)

Anmeld

18. december 2013

ms86

Jeg har ikke pakket tasken endeligt og har termin om en uge, men jeg har lagt det tøj mm vi skal have med til bebs til side og skrevet en liste over hvad der skal i når vi skal afsted, for der er jo ting som pung, kamera mm. man ikke kan pakke lang tid i forvejen. Så regner med at pakke den færdig når veerne begynder..

Anmeld

18. december 2013

CroQuis

Jeg er så småt begyndt at lave en liste over hvad jeg skal have med, og smide lidt i tasken..

Begyndte i sidste uge, og nu har jeg 4 uger til termin,

Anmeld

18. december 2013

De3Guldklumper

Pakkede min mandag aften da jeg synes jeg havde optræk til noget begyndende - men ellers er den blevt pakket stille og roligt op fra ca 2 uger før termin.

Jeg har altid lige puttet det sidste i inden vi er kørt på sygehuset

Anmeld

18. december 2013

Thereseh

Babydream2013 skriver:

Jeg pakkede den da jeg gik rundt med veer.....  Det bedste jeg havde i den taske, var blødt wc-papir, showergel, bløde løse bukser og en morgenkåbe. 
Havde også en bikini jeg kunne ha på, da jeg lå i fødekarret, men fik den ikke brugt... 

Anmeld

18. december 2013

LilleSmølf

Nu fødte jeg hjemme så pakkede af gode grunde ikke nogen taske, men synes ikke det er for tidligt.

Mine veer begyndte ikke sådan stille og roligt lad-os-shoppe-færdig-og-tage-et-bad agtigt som mange beskriver det, men mere eller mindre som vestorm hele vejen igennem.

Ville ikke engang have været i stand til at tænke på tasken for slet ikke at snakke om at pakke den.

Så for god ordens skyld ville jeg da foreslå at du i hvert fald pakker dét, der kan pakkes (:

Anmeld

18. december 2013

Aabye

Første gang pakkede jeg den laaaaaaang tid i forvejen.. 

Anden gang pakkede jeg den da jeg var 37+. Jeg havde været indlagt pga kraftige smerter plus at jeg så pludselig fik veer som de så stoppede fordi de skønnede at knægten havde bedst af at blive i maven til termin.. 

Så da jeg kom hjem pakkede jeg tasken.. 

Anmeld

22. december 2013

Babydream2013

Tak for jeres svar ;-)

Første gang gik jeg selv og pakkede de sidste ting da jeg havde veer.

Denne gang tror jeg altså det bliver 14 dage før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.