den søde ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2013

24august

hej damer. hvad for i tiden til at gå med i den sidste ventetid inden baby kommer? nogle hyggelige hobbyer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

BabyDrømme23

24august skriver:

hej damer. hvad for i tiden til at gå med i den sidste ventetid inden baby kommer? nogle hyggelige hobbyer?

Hej

Her prøver jeg mest bare og julehygge. Allers har jeg strikning og broderer en julekalender Jeg sidder indtil videre ikke og keder mig er 37+6 i dag, så der er ikke lang tid tilbage

Anmeld

21. december 2013

CroQuis

Neej faktisk ikke.. Føler mig meget restløs, så dagene går egentlig bare med indkøb, rengøring, pasning af dyr, kigge babytingene igennem osv osv.. 

Kan slet ikke komme i julestemning heller.. Føler lidt at jul og nytår er et "bump" på vejen til at blive forældre 

Anmeld

21. december 2013

Dianabk

24august skriver:

Her har jeg haft en hel masse aftaler hele dec mdr. så har ikke kedet mig. Glæder mig lidt til at kunne slappe af i jan inden ham den lille kommer ud Men ellers går tiden herhjemme med rengøring, klargøring af de sidste små ting. Når julen er overstået vil jeg til at vaske alt hans tøj og begynde at kigge lidt på tasken vi skal have med

Er idag 35+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.