Kan jeg godt det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

CaWi

Jeg har haft min dreng på 17 mdr med til to stik. Han sad fint på stolen og ventede på jeg blev færdig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

M (:

Omsorgsgiver skriver:

Jeg skal have mit sidste HPV stik i morgen ved lægen og da min mor bor i nærheden vil jeg lige besøge min mor sammen med min datter efterfølgende. Men kan jeg godt tage min datter med ind til lægen når jeg skal have mit stik?? Hun er 2 år. Eller er det ikke en god ide?? Tænker i forhold til at hun ser mig blive stukket og måske have en smule ondt. Hun vil jo sagtens kunne se at det ikke er noget rart. 

Jeg vil ikke efterlade hende selv ved min mor da hun aldrig har været selv med hende og hun bliver simpelthen så ked af det når jeg går fra hende. Så det vil jeg helst ikke hvis det kan undgåes.

Hvad siger I?

Jeg tog min søn med (9 måneder). Det tog under to minutter fra vi kom til vi igen var ude, så det var bestemt ikke traumatisk for ham Sygeplejersken smilede bare til ham og sagde: heldigvis er det ikke din tur i dag! Så stak hun mig og så var det ovre. (: 

Anmeld

17. december 2013

ESV

Omsorgsgiver skriver:

Jeg skal have mit sidste HPV stik i morgen ved lægen og da min mor bor i nærheden vil jeg lige besøge min mor sammen med min datter efterfølgende. Men kan jeg godt tage min datter med ind til lægen når jeg skal have mit stik?? Hun er 2 år. Eller er det ikke en god ide?? Tænker i forhold til at hun ser mig blive stukket og måske have en smule ondt. Hun vil jo sagtens kunne se at det ikke er noget rart. 

Jeg vil ikke efterlade hende selv ved min mor da hun aldrig har været selv med hende og hun bliver simpelthen så ked af det når jeg går fra hende. Så det vil jeg helst ikke hvis det kan undgåes.

Hvad siger I?

Jeg havde min datter på næsten 4 med d jeg fik det 3 stik og der var ingen problemer. Hun sad på mit skød og var meget nysgerrig efter at se hvad sygeplejersken lavede.

Anmeld

17. december 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tak for alle jeres svar  

Det lader til at jeg godt kan tage hende med mig så det gør jeg 

Anmeld

17. december 2013

Ciss

Jeg havde min datter på to år på skødet sidst, jeg blev stukket.

Egentlig var det meget enklere end ellers. Jeg var lidt nervøs for, at jeg skulle komme til at vise ubehag i ansigtet, så hun skulle blive skræmt, men faktisk sad jeg bare og pjattede med hende og var så fokuseret på hende og at holde hende beskæftiget, at det var overstået, før jeg selv nåede at fokusere på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.