Omsorgsgiver skriver:
Jeg skal have mit sidste HPV stik i morgen ved lægen og da min mor bor i nærheden vil jeg lige besøge min mor sammen med min datter efterfølgende. Men kan jeg godt tage min datter med ind til lægen når jeg skal have mit stik?? Hun er 2 år. Eller er det ikke en god ide?? Tænker i forhold til at hun ser mig blive stukket og måske have en smule ondt. Hun vil jo sagtens kunne se at det ikke er noget rart.
Jeg vil ikke efterlade hende selv ved min mor da hun aldrig har været selv med hende og hun bliver simpelthen så ked af det når jeg går fra hende. Så det vil jeg helst ikke hvis det kan undgåes.
Hvad siger I?
jeg ville ikke selv have noget imod at tage min datter med ind til lægen... Hun er 2,5 år...
Så længe du ikke reagere voldsomt ved at få et stik! Hvis du er sådan en som ikke kan udstå nåle eller virker bange når det er, så synes jeg bestemt ikke hun skal med ind og se det! Jeg tænker det kan være sundt for børn at se, at os voksne også er ved lægen, og engang imellem også får et stik, lige som dem
Men hvis du tænker det blir en dårlig oplevelse for hende, så kunne din mor evt. tag med jer op til lægen og holde øje med hende ude i venteværelset imens.. Så er du ikke så langr væk, og det tager jo ikke lang tid at blive stukket.. Så hvis hun sku blive ked af det, så varer det ikke så længe.... 
Anmeld