Hjerteblink, lille foster og blødninger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

CH2012

Frk. Himmelblå skriver:

DU GIVER MIG SÅ DÅRLIGE NERVER!!!!

ER  du sød snart at få dig en rolig, tryg og forudsigelig graviditet! 

Nej, hvor var det altså synd, du skulle opleve (endnu) en stor forskrækkelse, men nu håber jeg virkelig, at det hele vil gå nemt for jer. 

Mange tak

Hun havde også ondt af mig/os inde på scanningsklinikken... Og jeg er rigtig glad for, at scanningen gik som jeg håbede på - og er super glad for, at bebs har det fint.

Men det gør mig nu stadig utryg, at jeg nu igen bløder en del (min kæreste siger så, om det ikk kan være pga. scanningen), og så selvfølgelig mine sarte slimhinder - men alligevel. Håber det aftager og ikk varer ved hele graviditeten igennem. Nu sidder jeg i sofaen, ser tv og forsøger at slappe af. Jeg forsøger at minde mig selv om, at scanningen gik rigtig godt (når jeg igen bliver nervøs over blødningen), og så minde mig selv om, at der ikk er tegn på blødninger fra livmoderen... Synes også mine smerter er slemme - men holder fast, i at scanningen gik fint i dag.

Lige nu kan jeg ikk huske det, men min kæreste mener, at hende fra scanningsklinikken også forklarede, at livmoderen arbejder rigtig meget nu (deraf smerterne) og i det "arbejde" springer der nogle blodkar (deraf blødningerne)... Så på den måde hænger det sammen. Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

CH2012

et-ønske skriver:

Skønt at alt er iorden så du kan slappe af og nyde graviditeten

Er stadig nervøs over mine blødninger og smerter, men forsøger at holde fast i at scanningen gik godt i dag, og at der ikk er nogen blødninger fra livmoderen...

Anmeld

18. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Mange tak, det er rigtig dejligt at vide  Dog stadig frustrerende, at jeg bløder en god del - det er forvirrende og gør mig utryg, men scanningen viste jo et fint foster med fint hjerteblink og den sidder som den skal. Og intet tegn med blødninger fra livmoderen - så det forsøger jeg at minde mig selv om. 

Graviditet er jo en stor bekymring, men kan sagtens forstå dig Er sikker på alt går som det skal

Anmeld

18. december 2013

CH2012

asff skriver:

Graviditet er jo en stor bekymring, men kan sagtens forstå dig Er sikker på alt går som det skal

Ja, går med tanken om lige nu, at min krop er fuld i gang med at "gro" et lille barn, og derfor har min livmoder travlt med at vokse - deraf smerterne, samt undervejs livmoderen vokser, springer blodkar - deraf blødningerne. Så forsøger at holde mig positivt tænkende

Anmeld

18. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Ja, går med tanken om lige nu, at min krop er fuld i gang med at "gro" et lille barn, og derfor har min livmoder travlt med at vokse - deraf smerterne, samt undervejs livmoderen vokser, springer blodkar - deraf blødningerne. Så forsøger at holde mig positivt tænkende

Det er en rigtig god indstilling - jeg havde også mange smerter i starten, og det er gået fint  

Anmeld

18. december 2013

CH2012

asff skriver:

Det er en rigtig god indstilling - jeg havde også mange smerter i starten, og det er gået fint  

Det er jeg MEGET glad for at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.