Frk. Himmelblå skriver:
DU GIVER MIG SÅ DÅRLIGE NERVER!!!!
ER du sød snart at få dig en rolig, tryg og forudsigelig graviditet! 
Nej, hvor var det altså synd, du skulle opleve (endnu) en stor forskrækkelse, men nu håber jeg virkelig, at det hele vil gå nemt for jer. 

Mange tak 
Hun havde også ondt af mig/os inde på scanningsklinikken... Og jeg er rigtig glad for, at scanningen gik som jeg håbede på - og er super glad for, at bebs har det fint.
Men det gør mig nu stadig utryg, at jeg nu igen bløder en del (min kæreste siger så, om det ikk kan være pga. scanningen), og så selvfølgelig mine sarte slimhinder - men alligevel. Håber det aftager og ikk varer ved hele graviditeten igennem. Nu sidder jeg i sofaen, ser tv og forsøger at slappe af. Jeg forsøger at minde mig selv om, at scanningen gik rigtig godt (når jeg igen bliver nervøs over blødningen), og så minde mig selv om, at der ikk er tegn på blødninger fra livmoderen... Synes også mine smerter er slemme - men holder fast, i at scanningen gik fint i dag.
Lige nu kan jeg ikk huske det, men min kæreste mener, at hende fra scanningsklinikken også forklarede, at livmoderen arbejder rigtig meget nu (deraf smerterne) og i det "arbejde" springer der nogle blodkar (deraf blødningerne)... Så på den måde hænger det sammen. Giver det mening? 
Anmeld