CH2012 skriver:
Mange tak... Og mange tak for svar.
Da du var gravid med din datter, havde du da også klumper i blodet? Jeg havde nemlig lidt små blodklumper der. Men da jeg var på toilet anden gang var blødningen igen lidt svagere...
Dengang du mistede, hvordan var smerterne så? Ligesom alm. menstruationssmerter bare kraftigere? Sad de kun i underlivet eller i maven eller hvordan?
Ja, der var også lidt klumper i, men ikke ret meget, og vist kun en enkelt gang. Ellers var det bare skiftevis lidt brunligt og en smule frisk blod indimellem. Det var mest ved toiletbesøg der var blod.
Det var noget kraftigere end menssmerter - jeg havde almindelige menssmerter da jeg var gravid med min datter. Tror det varede til uge 8. De gange jeg mistede var det stærkere smerter, som tog til. Det startede med to dage, hvor det var lidt som almindelige menssmerter, og så lidt kraftigere i korte perioder i løbet af dagen, så kom blødningen efter et par dage, og så blev smerterne stærkere. De sad i underlivet og mærkede også meget i mine lår, ved ikke lige hvordan det hang sammen

men i hvert fald mærkede jeg en tydelig udvikling i smerterne.
Anmeld