Hej med jer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
2 svar
1 synes godt om
17. december 2013

Sakris

Vil også bare lige melde mig på banen i denne gruppe også. Har termin 26. februar2014. Så om det bliver et februar eller marts barn, kan kun tiden vise :-) Men indtil videre satser jeg på februar 

Hvad er jeres termin? Hvad venter I og har I børn i forvejen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

Line Højdal

Sakris skriver:

Vil også bare lige melde mig på banen i denne gruppe også. Har termin 26. februar2014. Så om det bliver et februar eller marts barn, kan kun tiden vise :-) Men indtil videre satser jeg på februar 

Hvad er jeres termin? Hvad venter I og har I børn i forvejen?

Velkommen til og glædelig jul

Jeg har termin 23. februar, men vil ikke udelukke at det kan blive et marts-barn (jeg gik 13 dage over tid i min første graviditet)...

Min mand og jeg har en dejlig dreng - Aske på 2½ i forvejen og hvad vi venter, ved vi ikke

Utålmodigheden er begyndt at melde sig, ligesom vægten er begyndt at kunne mærkes - så jeg nyder at jeg er gået på barsel og endelig kan få smækket benene lidt mere op og måske forkæle mig selv lidt med lidt mere svømning

Hvad med dig - er du gået på barsel?

Line

Anmeld

2. januar 2014

Sakris

Tak :-)

Jeg afviser heller ikke et marts barn, da jeg jo kun skal gå 3 dage over tid for at nå marts :-) Fødte dog til termin med den første. Men man ved jo aldrig!

Jeg går først på barsel 1. februar, så der er lidt tid endnu. Men synes jeg er noget mere besværet denne gang end sidst. Men det går ellers fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.