Så melder jeg mig forsigtigt ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg har måske en ide om hvem du er
Håber alt går vel for dig

Jamen tusind tak, og i lige måde ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jamen tusind tak, og i lige måde ! 

Tak

Anmeld

17. december 2013

Silke91

Anonym skriver:

Tillykke! Hvor langt er du? Og tak 

Er 5+0 i dag med termin ca. Den 19 august. Jeg tæller sekunder så tiden går meget langsomt :-)

Anmeld

17. december 2013

hende-der-du-ved-nok

Jeg har testet positiv siden 3+2 og trods mistanken om at det var ovitrellen der spøgte, så er der fin udvikling i testene, og idag 3+6 føler jeg at jeg godt tør glæde mig lidt  Har lige haft lagt en Tlf besked hos klinikken, så regner med når de ringer tilbage at jeg får en tid til en blodprøve, og så er den selvfølgelig positiv 

Har termin D. 27/8-14 <3 

glæder mig til at kunne smide anonymiteten, men har lige nogle arbejdsgivere osv som skal have besked først, og det får de ikke endnu , før jeg er sikker på den lille bliver hvor den er 

Stort Tillykke

jeg testede selv positiv igår og er 4+5 med termin den 28/8, (hvis det lille myr da vel at mærke bliver derinde den her gang)

Anmeld

17. december 2013

M&N

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv siden 3+2 og trods mistanken om at det var ovitrellen der spøgte, så er der fin udvikling i testene, og idag 3+6 føler jeg at jeg godt tør glæde mig lidt  Har lige haft lagt en Tlf besked hos klinikken, så regner med når de ringer tilbage at jeg får en tid til en blodprøve, og så er den selvfølgelig positiv 

Har termin D. 27/8-14 <3 

glæder mig til at kunne smide anonymiteten, men har lige nogle arbejdsgivere osv som skal have besked først, og det får de ikke endnu , før jeg er sikker på den lille bliver hvor den er 

Tillykke

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

hende-der-du-ved-nok skriver:

Stort Tillykke

jeg testede selv positiv igår og er 4+5 med termin den 28/8, (hvis det lille myr da vel at mærke bliver derinde den her gang)

Tak og tillykke! Jamen jeg er ligesom dig, jeg er sk*de bange for at noget skal gå galt. Så er det sq svært at glæde sig helt... Men vi er lykkelige, og hvis den bliver der, så vil der næsten være 3 år imellem vores barn og den lille, det kunne bare være helt perfekt 

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Tillykke

tusind tak 

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Silke91 skriver:

Er 5+0 i dag med termin ca. Den 19 august. Jeg tæller sekunder så tiden går meget langsomt :-)

Uhh sådan havde jeg det også i min sidste graviditet, Denne gang vil jeg PRØVE at nyde nutiden lidt mere, da det måske er sidste graviditet (vil ikke i behandling igen, det er alt for hårdt, så hvis vi skal have flere børn, så skal det være hvis vi er så heldige selv at kunne) ... 

Anmeld

17. december 2013

hende-der-du-ved-nok

Anonym skriver:

Tak og tillykke! Jamen jeg er ligesom dig, jeg er sk*de bange for at noget skal gå galt. Så er det sq svært at glæde sig helt... Men vi er lykkelige, og hvis den bliver der, så vil der næsten være 3 år imellem vores barn og den lille, det kunne bare være helt perfekt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.