Så melder jeg mig forsigtigt ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
18 svar
6 synes godt om
17. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har testet positiv siden 3+2 og trods mistanken om at det var ovitrellen der spøgte, så er der fin udvikling i testene, og idag 3+6 føler jeg at jeg godt tør glæde mig lidt  Har lige haft lagt en Tlf besked hos klinikken, så regner med når de ringer tilbage at jeg får en tid til en blodprøve, og så er den selvfølgelig positiv 

Har termin D. 27/8-14 <3 

glæder mig til at kunne smide anonymiteten, men har lige nogle arbejdsgivere osv som skal have besked først, og det får de ikke endnu , før jeg er sikker på den lille bliver hvor den er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Silke91

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv siden 3+2 og trods mistanken om at det var ovitrellen der spøgte, så er der fin udvikling i testene, og idag 3+6 føler jeg at jeg godt tør glæde mig lidt  Har lige haft lagt en Tlf besked hos klinikken, så regner med når de ringer tilbage at jeg får en tid til en blodprøve, og så er den selvfølgelig positiv 

Har termin D. 27/8-14 <3 

glæder mig til at kunne smide anonymiteten, men har lige nogle arbejdsgivere osv som skal have besked først, og det får de ikke endnu , før jeg er sikker på den lille bliver hvor den er 

Stort tillykke med graviditeten.
Jeg har også termin i august så vi kommer til at følges :-)

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Silke91 skriver:

Stort tillykke med graviditeten.
Jeg har også termin i august så vi kommer til at følges :-)

Tillykke! Hvor langt er du? Og tak 

Anmeld

17. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Stort tillykke jeg har termin 2. August så er spændt på at se hvem der gemmer sig bag anonymiteten

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Stort tillykke jeg har termin 2. August så er spændt på at se hvem der gemmer sig bag anonymiteten

Tillykke til dig også jamen glæder mig også til at kunne stå frem, men vi tager det lige stille og roligt da der er en masse praktisk der lige skal ordnes med udd. Osv 

Anmeld

17. december 2013

maria_wlt

TILLYKKE 

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

TILLYKKE 

Tak 

Anmeld

17. december 2013

Anonym skriver:

Tillykke til dig også jamen glæder mig også til at kunne stå frem, men vi tager det lige stille og roligt da der er en masse praktisk der lige skal ordnes med udd. Osv 

Tak
Ja jeg står i samme situation med uddannelse osv. Så det skal det også lige komme styr på, men da jeg har været igennem to sa venter jeg lidt endnu.

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Tak
Ja jeg står i samme situation med uddannelse osv. Så det skal det også lige komme styr på, men da jeg har været igennem to sa venter jeg lidt endnu.

Kan jeg godt forstå! jeg havde en bio sidste cyklus ( mon man så kan gætte hvem jeg er uden at nævne navne ) Hehe  Så håber sådan at denne gang er lykkens gang 

Anmeld

17. december 2013

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå! jeg havde en bio sidste cyklus ( mon man så kan gætte hvem jeg er uden at nævne navne ) Hehe  Så håber sådan at denne gang er lykkens gang 

Jeg har måske en ide om hvem du er
Håber alt går vel for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.