Spørgsmål ang. VUC og su :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

MorT3Banditter

Monski skriver:

Loggede ind på fronter (der er helt sikkert et link på skolens hjemmeside), men mit kursistnummer som brugernavn og som start er det vidst ens fødselsdagsdato der er koden
Så finder jeg de hold jeg har tilmeldt mig, og så står der en masse informationer derinde - denne gang skrev begge mine lærer et godt stykke tid inden holdene egentlig startede
Håber det hjalp lidt - det er virkelig forvirrende noglegange

Nå ja det var fronter det hed

Men kan ikke logge på med min fødselsdag som kode?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

salix

MorT2Banditter skriver:

Hej

Jeg har tilmeldt mig VUC fjernstudie så jeg skal studere enkelte fag hjemmefra. Det gjorde jeg den 6/12 og der fik jeg at vide at jeg ville få mit skema i løbet af ugen efter, men har stadig ikke modtaget det? Hvor lang tid går der før jeg får det?

Og ang. SU. Når jeg nu er tilmeldt VUC og har de timer jeg skal have for at blive su berettiget, så kan de vel ikke nægte mig i at få su og su lån? Og hvornår får jeg svar på om jeg er berettiget til det? Jeg søgte det samme dag som jeg blev tilmeldt.
Har ikke prøvet at søge su før så kender slet ikke reglerne.

jeg har ikke læst alle inlæg men kan da til at starte med skuffe dig med at du ikke vil kunne få SU før fra januar da de ved su lukkede for tilmeldingerne den 5/12 jeg er selv fanget i den situration så selvom vi er berettigt fra december kan vi kun søge om su fra januar... men det tager ca en månede fra su søger til du får penge

Anmeld

16. december 2013

salix

MorT2Banditter skriver:

Nå ja det var fronter det hed

Men kan ikke logge på med min fødselsdag som kode?

prøv med de sidste 4 sifere i dit CPR det skal vi der hvor jeg læser fjernundervisning

Anmeld

16. december 2013

MorT3Banditter

salix skriver:

prøv med de sidste 4 sifere i dit CPR det skal vi der hvor jeg læser fjernundervisning

Det duer heller ikke :/

Men er kommet ind på noget der hedder Ludus Web, csc og der kan jeg heller ikke se noget om hvad jeg skal.

Anmeld

17. december 2013

Trekløver(:

MorT2Banditter skriver:

Det duer heller ikke :/

Men er kommet ind på noget der hedder Ludus Web, csc og der kan jeg heller ikke se noget om hvad jeg skal.

Ludus Web er vist der hvor du kan se hvor meget fraværs du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.