Hvor mange må man være på fødestuen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

Sijac

thomas bs skriver:

Hej ville lige høre. Hvor mange må der være af gæster på fødestuen under fødslen. Altså tænker det vel iorden jeg er med under fødslen. Men må svigermor også gerne være med hele vejen?

Så længe folk ikke går i vejen, blander sig og er til besvær så burde der ikke været en max antal - dog alt med måde..

Når det så er sagt vil jeg da klart anbefale, at det kun er din kæreste og dig. Det er så vildt et forløb, både følelsesmæssigt men også intimt, og jeg er virkeæig glad for, at jeg kun deler denne meget personlige oplevelse med min kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

L&V

Det varriere hvis fra fødested til fødested men tænker at der hurtigt ka blive for mange. Ved den første var det kun min mand der var med men vi endte med at være 8med læger, jm, studerende osv så godt jeg ik havde flere med ved nr 2 var min søster os med.

Anmeld

16. december 2013

twinny

Jeg måtte kun have min mand med. Men der var os ekstrem mange mennesker på stuen, da det var tvillinger.

Anmeld

16. december 2013

Mom2

thomas bs skriver:

Hej ville lige høre. Hvor mange må der være af gæster på fødestuen under fødslen. Altså tænker det vel iorden jeg er med under fødslen. Men må svigermor også gerne være med hele vejen?

Det kommer an på hospitalet. Jeg fødte på Hjørring hospital og der måtte der kun være en med på fødestuen under fødslen, så snak med jm eller fødegangen så får I det rigtige svar

Anmeld

16. december 2013

AnnaK89

Christina88 skriver:

Det kommer an på hospitalet. Jeg fødte på Hjørring hospital og der måtte der kun være en med på fødestuen under fødslen, så snak med jm eller fødegangen så får I det rigtige svar

Hvem søren har dog fortalt dig det? Det var da vildt!
Spørger fordi at jeg selv har født på Hjørring sygehus to gange og første gang havde jeg to med. Og flere af mine veninder har også haft mere end en med

Anmeld

17. december 2013

Mom2

AnnaKJ skriver:

Hvem søren har dog fortalt dig det? Det var da vildt!
Spørger fordi at jeg selv har født på Hjørring sygehus to gange og første gang havde jeg to med. Og flere af mine veninder har også haft mere end en med

Det fik vi at vide på rundvisningen og til fødsels forberedelsen.

Anmeld

17. december 2013

AnthonsMor

thomas bs skriver:

Da jeg skulle føde i Viborg fik jeg af vide, at man selv bestemte hvor mange der skulle med,  men man skulle virkelig tænke sig om som kvinde, da man kommer i en yderst uvant situation, og måske ikke på det tidspunkt synes det er fedt at både mor, svigermor, søster, anden søster, kæreste osv. er med

Jeg havde kun min daværende kæreste med, som også er far til min søn

Jeg ville have haft min mor og svigermor med, men jeg tænkte, at de ikke skulle opleve mig fra den side..

Anmeld

17. december 2013

Newsence

thomas bs skriver:

selv have jeg to med. Min søster har et par gange haft 4 med. Tror det er op til en selv så længe man ikke går i vejen. Hvis det bliver kritisk så skal de nok skubbe alle ud.'

Det er helt normalt der min. er to med- barnets far og som regel fars mor eller den gravides mor.

Anmeld

17. december 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
thomas bs skriver:

Vi var 4 udover JM :-) Min mor, min lillesøster, min mand og selvfølgelig mig.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.