Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej ville lige høre. Hvor mange må der være af gæster på fødestuen under fødslen. Altså tænker det vel iorden jeg er med under fødslen. Men må svigermor også gerne være med hele vejen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
thomas bs skriver: Hej ville lige høre. Hvor mange må der være af gæster på fødestuen under fødslen. Altså tænker det vel iorden jeg er med under fødslen. Men må svigermor også gerne være med hele vejen?
Jeg mener, at det er den fødende (+ kæreste) der bestemmer hvor mange der er til stede af pårørende til fødslen.. Det kan godt være at hospitalet anbefaler kæreste+1, så der ikke bliver for mange at forholde sig til, det ved jeg ikke.
Min veninde havde 4 stk med
Jeg havde min mand og min mor med. Ved ikke om der er begrænsning på faktisk
Laulund87 skriver: Min veninde havde 4 stk med Jeg havde min mand og min mor med. Ved ikke om der er begrænsning på faktisk
Mom skriver: Det var godt nok mange
Det var godt nok mange
Det synes jeg også! Men hun er meget åben og havde det, selvsagt, helt super med det
Laulund87 skriver: Det synes jeg også! Men hun er meget åben og havde det, selvsagt, helt super med det
Mom skriver: Det er jo nærmest som at invitere til en forestilling
Det er jo nærmest som at invitere til en forestilling
Ja
Jeg har selv arbejdet på fødeafd skejby og der er det den fødende der bestemmer det er hendes fødsel. Så der må være så mange hun vil. Men man skal selvfølgelig tage hensyn til at fødestuerne er ikke ret store og der skal være plads til jordemoder, ass, evt læger osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128