hej alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

Diana91

mogms skriver:

det er meget svært at sige, jeg venter selv efter en SA (blødning slutter 4/12) - og jeg venter ikke vi prøver allerede igen. mit mål er ikke at se mens i et godt stykke tid 

Men jeg har fået at vide der kan gå alt fra 2-xxx uger til min ÆL kommer, så jeg tester for ÆL af og te, for lige at se hvordan det ser ud.

' Jeg håber nemlig også på jeg ikke når at få min mens, & så kan blive gravid igen meget hurtig nåede kun til uge 6+2 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Diana91

Diana91 skriver:

' Jeg håber nemlig også på jeg ikke når at få min mens, & så kan blive gravid igen meget hurtig nåede kun til uge 6+2 ..

' men jeg må jo også bare se tiden and jeg er bare så dårlig til at vente. & så må jeg prøve at tage en test snart igen .. eller tage til lægen

Anmeld

16. december 2013

cwl

Fik en SA i 5+3 D. 27/11, ved jeg har haft ÆL (ægløsningssmerter og udflåd), så jeg satser heller ikke på at se min mens, men da jeg har haft influenza, har vi ikke været så aktive. Så nu må vi se.

Anmeld

20. december 2013

Diana91

cwl skriver:

Fik en SA i 5+3 D. 27/11, ved jeg har haft ÆL (ægløsningssmerter og udflåd), så jeg satser heller ikke på at se min mens, men da jeg har haft influenza, har vi ikke været så aktive. Så nu må vi se.

. Håber for dig/jer at  det er lykkedes! ��. Men nu venter jeg bare & ser hvad der sker. Håber på det bedste ville være den bedste julegave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.