hej alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
13 svar
2 synes godt om
16. december 2013

Diana91

Hej alle derude, håber der nogen der kan hjælpe mig lidt med mit spørgsmål.

jeg fik en spontan abort, d 16.11, & har ikke fået min mens endnu efter jeg aborteret. & har de sidste par dage haft ondt i mine bryster??

- hvornår burte jeg få min mens & nogen der kan kende kendskab til dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

L&V

Diana91 skriver:

jeg fik en spontan abort, d 16.11, & har ikke fået min mens endnu efter jeg aborteret. & har de sidste par dage haft ondt i mine bryster??

Der ka godt gå noget tid endnu før din krop er helt oven på og normal igen så det er svært at spå om

Anmeld

16. december 2013

esioul

Diana91 skriver:

der kan desværre gå lang tid. Jeg ventede 10 uger

Anmeld

16. december 2013

Diana91

, okey tak (;

Anmeld

16. december 2013

Diana91

' okey, det bare fordi nu har jeg jo læst rundt omkring, & der mange der bliver gravide 14-4 uger efter .. så tanken kom da op i mig om jeg muligvis kunne være blevet gravid igen , men det selvfølgelig også meget forskelligt fra person til person.

Anmeld

16. december 2013

esioul

Diana91 skriver:

' okey, det bare fordi nu har jeg jo læst rundt omkring, & der mange der bliver gravide 14-4 uger efter .. så tanken kom da op i mig om jeg muligvis kunne være blevet gravid igen , men det selvfølgelig også meget forskelligt fra person til person.

altså jeg ved kroppen kan lave en masse symptomer, fordi den arbejder for at "finde sig selv". fik du taget blodprøve til dit HCG tal var normalt igen?

Anmeld

16. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Diana91 skriver:

Du kan jo altid tage en test og se hvad den siger.

Anmeld

16. december 2013

Diana91

esioul skriver:

altså jeg ved kroppen kan lave en masse symptomer, fordi den arbejder for at "finde sig selv". fik du taget blodprøve til dit HCG tal var normalt igen?

. Ja, det gjorde jeg . det os derfor jeg synes det ret underligt.

Anmeld

16. december 2013

Diana91

Mor11 skriver:

Du kan jo altid tage en test og se hvad den siger.

' Det har jeg gjort idag, & den var negativ  desværre .. men kan selvfølgelig håbe jeg er det selvom jeg testet  negativ idag.

Anmeld

16. december 2013

mogms

Diana91 skriver:

det er meget svært at sige, jeg venter selv efter en SA (blødning slutter 4/12) - og jeg venter ikke vi prøver allerede igen. mit mål er ikke at se mens i et godt stykke tid 

Men jeg har fået at vide der kan gå alt fra 2-xxx uger til min ÆL kommer, så jeg tester for ÆL af og te, for lige at se hvordan det ser ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.