Kreativitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
5 svar
1 synes godt om
16. december 2013

Mn101186

Hej tøser
Er der nogen af jer som har været kreative og lavet en masse til jeres lille baby?
Har gået hjemme hele graviditeten såå har selv lavet en del, og er nysgerrig efter at se om i har været igang eller tænker på at komme igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Sakris

Uha, kan da lige forestille mig at du har lavet en masse, når du har gået hjemme. Har det været af en bestemt årsag?

Her har jeg fået lavet en babynest, et tæppe, tøj, køredragt og et par rangler.  

Og er igang med sengetøj, barnevognkæde, pyntepuder og uro og lidt tøj. Men det bliver ikke færdigt på denne side af jul :-)

Anmeld

17. december 2013

Mn101186

Sakris skriver:

Uha, kan da lige forestille mig at du har lavet en masse, når du har gået hjemme. Har det været af en bestemt årsag?

Her har jeg fået lavet en babynest, et tæppe, tøj, køredragt og et par rangler.  

Og er igang med sengetøj, barnevognkæde, pyntepuder og uro og lidt tøj. Men det bliver ikke færdigt på denne side af jul :-)

Har bare været sygemeldt.. først pga sygdom i familien oven i en bachelor eksamen, efterfulgt at bækkenløsning. Så lægen valgt at sygemelde mig.. os fordi jeg arbejdede på en døgninstitution, så der var ret mange ting
Uhh har du billeder vi må se??

Har også stærkt overvejet en babynest
Lyder bare som vildt gode ting du har lavet dig

Anmeld

17. december 2013

Sakris

Ja det kan jeg godt forstå så. Er det den første i venter jer?

Jeg har faktisk ikke taget billeder af noget af det endnu. Men det skal jeg nok få gjort når jeg får lidt mere færdigt :-) 

Ja jeg tror en babynest er god. Vi kunne godt have brugt den til den sidste, både som sengeformindsker og i sofaen.

Anmeld

17. december 2013

Mn101186

Den første ja. Så det er vildt spændende.. men træls bare og gå hjemme, men så bliver alt da klart til hun kommer hehe..

Glæder mig til at se billeder af dine ting

Ved du hvor længe de kan bruge en babynest? Synes det er en god ide til sofaen eller i sengen hos os

Anmeld

2. januar 2014

Sakris

Mn101186 skriver:

Den første ja. Så det er vildt spændende.. men træls bare og gå hjemme, men så bliver alt da klart til hun kommer hehe..

Glæder mig til at se billeder af dine ting

Ved du hvor længe de kan bruge en babynest? Synes det er en god ide til sofaen eller i sengen hos os

Jeg ved det ikke helt. Synes egentlig den er rimelig stor. Så tror godt de kan bruge den 4-6 måneder. Alt efter hvor stort et barn man får :-) Den er også ret nem at sy.

Jeg ved vi får glæde af den her:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.