Anonym skriver:
Okay så det vil sige jeg kommer til af skulle på kontanthjælp under barslen, eller får man elevløn?
nu skriver du at de skal vurdere min sag. Hvad mener du med det? At de skal vurdere om de vil lade mig vende tilbage efter barsel eller jeg bliver smidt ud, eller hvordan?
Du er jo ansat af en kommune så vil mene det er dem der betaler sin barsel, aner det ikke
Vurdere din sag:
Jeg ved fra min kommune da jeg lige inden afsluttende opgave på første år kom til skade med mit knæ, at de sagde til kig det er skolen der skal vurdere om du kan gennemføre dit første skoleforløb ikke os, men lader de Dig ikke bestå, så har du første ret til at komme ind når der starter nyt hold op forfra, jeg var så heldig de lod mig komme igennem. Så ja det er op til skolen at vurdere om du gennemføre din skoleperiode eller om du skal starte forfra på den efter Din barsel.
Så mit ord vurdere skal du ikke tage sådan heeeeeelt ilde op, jeg tror bare jeg brugte det forkerte, ku bare ikke lige komme på et andet
Hvilken by er skolen du går på?
Men smide dig ud ? Det gør de ikke bare med mindre du har lavet noget lort! Og gør de det så er du forhåbentligt i FOA til den tid, også må du simpelthen kontakte dem og få dem til at hjælpe dig hvis de smider dig ud, med det grundlag at du er gravid! For du bør kunne genoptage din uddannelse efter din barsel uden problemer !
Anmeld