Ingen orgasme (ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg må indrømme det tog mange år for mig at få en rigtigt orgasme, men mest fordi jeg var meget overvægtig så det har skyldes det....

men nu ingen problemer, men jeg skal slappe 110% af ellers får jeg ingen ...

men tror i skal prøve jeg stille og roligt frem og fortælle hvad du kan lig hvad der tænder dig og stille og roligt skal det nok komme

Må man spørge hvordan din overvægt kunne påvirke det, altså var det rent fysisk eller ? Er godt nok ikke selv overvægtig som sådan, men ligger da i den høje ende af BMI'en men inde for normalen. 

Altså min sidste kæreste var jeg sammen med i 4 år og han var intet mindre end fantastisk i sengen, men det skete stadigvæk aldrig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

B&J

Anonym skriver:

Må man spørge hvordan din overvægt kunne påvirke det, altså var det rent fysisk eller ? Er godt nok ikke selv overvægtig som sådan, men ligger da i den høje ende af BMI'en men inde for normalen. 

Altså min sidste kæreste var jeg sammen med i 4 år og han var intet mindre end fantastisk i sengen, men det skete stadigvæk aldrig. 

jeg må indrømme jeg ved det ikke efter jeg fik en alm vægt skete det bare en dag  og siden da også men som nogle skriver nogle kvinder får det bare aldrig

Anmeld

16. december 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Det er selvfølgelig en mulighed at stimulere mig selv, med min første kæreste fungerede det fint. Men nr. 2 sagde at jeg spændte så meget at han følte det ubehageligt. :-p

Men hvad med at han gør det ?? Vis ham hvordan du selv plejer at gøre det , mens i har sex .. Jeg havde nemlig samme problem som dig for rigtig mange år siden

Men så længe man kan snakke om det er det jo helt fint

Anmeld

21. december 2013

MBaby2014

Har i overvejet en form for legetøj??

En blød vibrator som han kan holde hårdt på dig imens i har sex??

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

MBaby2014 skriver:

Har i overvejet en form for legetøj??

En blød vibrator som han kan holde hårdt på dig imens i har sex??

Har en vibrator og den hjælper mig desværre ikke.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.