Hej kvinder, er der mon nogle af jer der oplever eller har oplevet det samme som jeg og har nogle gode rå ?
Jeg har egentlig ikke tænkt over det længe, indtil for nyligt da jeg fik en ny kæreste som jeg i øvrigt er rigtig glad for.
Sagen er den at jeg aldrig har oplevet at få en orgasme sammen med en fyr, jeg har siden jeg var 18 år været seksuelt aktiv, idag er jeg 25 år.
Jeg har primært været i længerevarende forhold henholdsvis 3 og 4 år, har i mellemtiden også haft nogle one night stands. I alt har jeg haft 8 forskellige partnere, størstedelen af dem har faktisk været gode i sengen.
Selvom jeg bliver virkelig virkelig tændt og at det føles fantastisk, så kommer jeg bare ikke. Jeg kan godt komme når jeg er alene, men min teknik er ret svær hvis ikke umulig for en fyr at efterligne.
Jeg plejer at bruge det nederste af hele min håndflade som jeg presser meget hårdt mod min klit og så bevæger jeg mit underliv frem og tilbage.
Det plejer at tage mig maks 2 min. At komme. Men jeg kan simpelthen ikke på andre måder og det er ved at være frustrerende.
Ikke mindst min fyr som jeg har fornemmelsen af prøver alt hvad han kan, på trods af jeg har forklaret ham at det bestemt ikke er ham der er noget i vejen med.
Når jeg bliver rørt omkring og på klitten føles det skam rigtig godt, men jeg plejer at komme til et punkt hvor jeg spænder i hele kroppen og det begynder at blive så dejligt at det nærmest gør ondt og at jeg ikke længere kan holde det ud.
Jeg har flere gange fortsat selvom at jeg syntes det begyndte at blive ubehageligt, men det kom der heller intet ud af.
Skal jeg mon bare acceptere at sådan er jeg, eller er der noget at gøre ? Håber at nogle kan komme med et godt råd eller to.