Cfm8 skriver:
Min søn på 3 uger har problemer med at sove for sig selv. Ingen tvivl om, at jeg nyder at have ham liggende på mit bryst men der kan han ligge hele dagen/hele natten og det kan ingen holde til i længden. Vi har problemer med at få ham til at sove i sin lift. Ligeså snart han kommer ned i den går der MAX 30 min så vågner han og og så kan man starte forfra igen. Han elsker at ligge i vores seng (det er hyggeligt) men vi vil gerne have ham til at sove i sin lift i sin seng. hvordan kan det lade sig gøre? Nogle gode fif/råd?
Og nej, vil ikke lade ham ligge for at få "ro", han skal lære at sove for sig selv 
Sådan er min søn også (5uger i morgen) han er virkelig en lille tryghedsnarkoman, og jeg får også smidt i hovedet at han skal lære at sove selv. Men jeg kan bare mærke på ham at han har en anden ro når han ligger ved enten mig eller far og så må det være sådan det er lige nu.
Og lige pludselig så kan han sagtens ligge selv, nu i nat er han blevet lagt i liften, som står lige ved siden af sengen på en stol, han havde lige spist og var stadig vågen, så svøbte jeg ham i dynen og ja lagde ham ned i liften og så sad jeg blot ved ham og nussede ham på hovedet og så faldt han i søvn. Midt på natten da han var sulten igen fik han spist og så lagde jeg ham ned igen og slukkede så bare lyset og
lagde mig ned , han moslede kun kort med armene og kunne høre han gabte og så snorksov han igen. Så tror at nu begynder det at gå nemmere og nemmere for sig.
Så lyt til dig selv og ikke mindst din søn, det skal nok komme.
Anmeld