Spørgsmål om gravidet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2013

Anonym trådstarter

Nu viser det sig at han har sagt til hende at han synes at hun skal få en abort, da han ikke synes de skal ha et barn nu men hun vil ikke. Og hvis han går fra hende vil hun søge børnepenge fra ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Aabye

Anonym skriver:

Nu viser det sig at han har sagt til hende at han synes at hun skal få en abort, da han ikke synes de skal ha et barn nu men hun vil ikke. Og hvis han går fra hende vil hun søge børnepenge fra ham.

Børnepenge kommer han til at betale uanset hvad.. Når hun oplyser ham som far kommer det til at gå helt automatisk. 

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Børnepenge kommer han til at betale uanset hvad.. Når hun oplyser ham som far kommer det til at gå helt automatisk. 

nej jeg skulle da selv søge om dem

Anmeld

19. december 2013

Ida b

Håber da virkelig kommunen kommer indover. Det er så trist når børn kommer til verden hos forældre, der ikke har nok ressourcer til at varetage barnets behov 

Anmeld

19. december 2013

Soleil

Anonym skriver:

nej jeg skulle da selv søge om dem

ja du skal selv søge, og når du har gjort det, kommer de automatisk fra kommunen hver måned. Jeg får et tilskud på 1100 kr per måned fra min søn fra kommunen. Det er de penge hans bio far skal betale. DA han ikke gør det, tager de over og opkræver pengene hos ham. Men have dem, det skal du

Anmeld

19. december 2013

Soleil

Mener, de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.