Hvordan har i det med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

De3Guldklumper

MMOGM skriver:

Hvordan har i det med at bærer under graviditet?

jeg har en søn på knap 15 måneder, som jeg bærer en del når vi skal op og ned af trapper, jeg bærer også tunge indkøbsposer osv.

men hvordan har i det egentlig med at bærer tunge ting under graviditet? Kan det virkelig skade? 

Har aldrig skænket det en tanke..

Jeg har i mine 3 graviditeter opført mig nøjagtig som hvis jeg ikke var gravid hvad sådan noget angår..

Kroppen skal nok sige fra hvis det bliver for meget (jeg har bare aldrig været god til at passe på mig selv - så selv når kroppen har sagt stop har jeg ignoreret det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

MMOGM

Maja84 skriver:

Nu længere jeg kom hen satte jeg mig og så kravlede han op men bla trapper var jo nødvendigt og er det også nu med min datter på 20 mdr

Ja lige præcis. Vi bor desværre på 2. Sal. Og han kan ikke gå op endnu 

Anmeld

15. december 2013

MMOGM

Pylle3 skriver:

Har aldrig skænket det en tanke..

Jeg har i mine 3 graviditeter opført mig nøjagtig som hvis jeg ikke var gravid hvad sådan noget angår..

Kroppen skal nok sige fra hvis det bliver for meget (jeg har bare aldrig været god til at passe på mig selv - så selv når kroppen har sagt stop har jeg ignoreret det

Uh det kender jeg alt for godt, tænkte heller ikke over det i første graviditet hihi 

Men er som om jeg er lidt mere Obs denne gang haha 

Anmeld

15. december 2013

Kløver

MMOGM skriver:

Ja lige præcis. Vi bor desværre på 2. Sal. Og han kan ikke gå op endnu 

Så er det jo også nødvendigt og måske han bliver bedre i slutningen af graviditeten

Anmeld

15. december 2013

MMOGM

Maja84 skriver:

Så er det jo også nødvendigt og måske han bliver bedre i slutningen af graviditeten

Ja forhåbentlig hihi 

Ellers må manden sgu træde til 

Anmeld

15. december 2013

Clisolka

MMOGM skriver:

jeg har en søn på knap 15 måneder, som jeg bærer en del når vi skal op og ned af trapper, jeg bærer også tunge indkøbsposer osv.

men hvordan har i det egentlig med at bærer tunge ting under graviditet? Kan det virkelig skade? 

Jeg havde det ikke godt med at bære i mine graviditeter, da jeg tidligere har mistet, så det første stykke tid bar jeg ikke ret meget. 

Her 2. gang var det svært fordi jeg havde Isabella på 3 år, så hende bar faderen mest på  Bare husk at lytte efter din krop 

Anmeld

15. december 2013

MMOGM

Babymor1013 skriver:

Jeg havde det ikke godt med at bære i mine graviditeter, da jeg tidligere har mistet, så det første stykke tid bar jeg ikke ret meget. 

Her 2. gang var det svært fordi jeg havde Isabella på 3 år, så hende bar faderen mest på  Bare husk at lytte efter din krop 

Øv  Er ked af at du har prøvet at miste, så er det klart man bliver mere varsom.

ja jeg må huske at lytte til kroppen 

Anmeld

15. december 2013

lycly

MMOGM skriver:

Jeg arbejder i butik og 80% af mit arbejde består af at løfte så det gjorde jeg altså Det var kun hvis der var meget store kasser som skulle løftes i en akavet stilling på en stige og alt muligt at jeg bad om hjælp.
Men jeg løftede min datter på 18 mdr op til 4. sal hver dag

Anmeld

15. december 2013

Loan

Med hånden på hjertet var jeg i første graviditet meget dårlig til at tage hensyn i mit arbejde med tunge løft optil 50kg, men der skete aldrig noget udover jeg gik fra nogle uger før jeg egentligt skulle. Havde det skønt hele vejen igennem med svage gener

Denne gang, tjo tja tror ikke jeg tager de store hensyn men er studerende nu så har kun min søn på 2 år som bliver løftet nogle gange.

Men som andre nævner det vigtigere du lytter til dig selv og din egen krop, hvad du kan holde til og tage hensyn til det. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.