Hvordan har i det med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
18 svar
11 synes godt om
15. december 2013

MMOGM

Hvordan har i det med at bærer under graviditet?

jeg har en søn på knap 15 måneder, som jeg bærer en del når vi skal op og ned af trapper, jeg bærer også tunge indkøbsposer osv.

men hvordan har i det egentlig med at bærer tunge ting under graviditet? Kan det virkelig skade? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har båret fuldstændig som jeg plejer, gennem begge mine graviditeter, og har slet ik tænkt over det. Vh stine

Anmeld

15. december 2013

MMOGM

StineW79 skriver:

Jeg har båret fuldstændig som jeg plejer, gennem begge mine graviditeter, og har slet ik tænkt over det. Vh stine

Det er jeg glad for at hører  Så fortsætter jeg også.

Anmeld

15. december 2013

Silas&Mille

Jeg har også båret som jeg plejer gennem begge graviditeter. Kunne dog godt mærke at kroppen var knap så glad for det, men udover det var der ikke noget

Bare lyt til din krop, så skal det såmænd nok gå

Anmeld

15. december 2013

justagirl

jeg bar også poser osv osv og på børn i arbejdet.. men blev i torsdag sendt akut på¨fødegangen pga smerter i højre side af bækkenet..

ingen bækken løsning men simpelthen overbelastning.. . pas på..

har gjort som jeg plejede inden graviditeten og efter jeg blev gravid.. - men efter 24 uger.. sagde kroppen stop.. nu kan jeg ikke engang bære 2 poster med indkøb uden det gør ondt for neden..  

lyt til din krop! du kender dig selv bedst.. jeg kunne ikke finde ud af at lytte til min ..

Anmeld

15. december 2013

MMOGM

Silas&Mille skriver:

Jeg har også båret som jeg plejer gennem begge graviditeter. Kunne dog godt mærke at kroppen var knap så glad for det, men udover det var der ikke noget

Bare lyt til din krop, så skal det såmænd nok gå

Tak for dit svar  Min krop siger heldigvis intet til det endnu 

Anmeld

15. december 2013

MMOGM

justagirl skriver:

jeg bar også poser osv osv og på børn i arbejdet.. men blev i torsdag sendt akut på¨fødegangen pga smerter i højre side af bækkenet..

ingen bækken løsning men simpelthen overbelastning.. . pas på..

har gjort som jeg plejede inden graviditeten og efter jeg blev gravid.. - men efter 24 uger.. sagde kroppen stop.. nu kan jeg ikke engang bære 2 poster med indkøb uden det gør ondt for neden..  

lyt til din krop! du kender dig selv bedst.. jeg kunne ikke finde ud af at lytte til min ..

Uha, jeg tror også helt sikkert at man skal lytte til kroppen. 

Øv for en oplevelse  

Anmeld

15. december 2013

Kløver

Jeg har båret normalt i mine graviditeter, dvs det nødvendige, men jeg må ikke bære tinge ting grundet ryggen men har både i 2 og indtil nu i 3 graviditet båret på indkøbsvarer og mine unger

Har dog lyttet meget til kroppen nu længere jeg kom hen. Var så dum i 1 graviditet skovle sne i 3 trimester og gav en bækkenløsning 

Anmeld

15. december 2013

MMOGM

Maja84 skriver:

Jeg har båret normalt i mine graviditeter, dvs det nødvendige, men jeg må ikke bære tinge ting grundet ryggen men har både i 2 og indtil nu i 3 graviditet båret på indkøbsvarer og mine unger

godt at hører 

hvor ville det dog være forfærdeligt hvis jeg ikke måtte bærer på min søn 

Anmeld

15. december 2013

Kløver

MMOGM skriver:

godt at hører 

hvor ville det dog være forfærdeligt hvis jeg ikke måtte bærer på min søn 

Nu længere jeg kom hen satte jeg mig og så kravlede han op men bla trapper var jo nødvendigt og er det også nu med min datter på 20 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.