anbefal en mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

B&J

Lykke:) skriver:

Så kan det da kun være en iPhone

jaaa må se om de vil sælge mig en imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

B&J

Maria&Lukas skriver:

Det ved jeg ikke
Men udover min iphone hele tiden gik ud var jeg glad for den. Men efter jeg har fået lg'en synes jeg den er bedre.

ja for mobil skal ikke gå ud den skal leve

Anmeld

15. december 2013

Lykke:)

B&J skriver:

jaaa må se om de vil sælge mig en imorgen

Dét tror jeg gerne de vil

Anmeld

15. december 2013

B&J

LinLin skriver:

Jeg havde kun haft Sony erichsson i ti år eller mere da min kæreste kom hjem med en iphone til mig sidste år ("impulskøb") så den har jeg endnu (en alm 4'er) og er glad for den. Synes det var et nemt skifte - så forskellige er de altså heller ikke...
Det er i øvrigt super smart at vi kan synkronisere kalendre på begges Tlf + ipad...

Men hvis ikke Ricki havde købt en til mig havde jeg nok stadig haft Sony og været fint tilfreds med det

jamen jeg har haft mange forskellige i mit korte liv og jeg har været mere ind tilfreds med alle mine dog er denne her kun næsten 2år og er ved at dø men den har også holdt til meget

Anmeld

15. december 2013

B&J

Mor11 skriver:

Jeg kender ingen der har tekniske problemer med iphone, min opfattelse er faktisk at det er det eneste indtil videre der bare virker!  

min er en iphone5

havde samsung før og den crachede virkelig tit og kunne i perioder pludselig ikk lade med opladeren til stikkontakt og kan se at mine forældres har lidt de samme problemer   det er ellers også gode telefoner, men ja, de holder vist lige knapt så længe i teknikken. 

nej jeg må ned og spørge om de har noget super smart til mig  så jeg kan få en der vil lidt mere ind den jeg har nu

Anmeld

15. december 2013

B&J

Lykke:) skriver:

Dét tror jeg gerne de vil

jaaa mon ikke hihihihi

Anmeld

15. december 2013

Pcokate

B&J skriver:

Hej alle sammen, ja nu er det vist på tide ti jeg skal have mig en ny mobil men telefon ringer ikke altid om morgen, og man kan ikke trykke midt i skærmen og den slår alt muligt til selv

men spørgsmålet HVAD FOR EN SKAL JEG HAVE!

Jeg ved det bare ikke så ville høre hvad for en har i eller er der en i vil anbefale som er super god

Mange kram her fra

Vil altid anbefale iPhone

+: nemme at finde rundt i, fede (mange gratis) apps, nem at bruge i hverdagen, kan fås med super god hukommelse, god til musik, lækkert design, ingen langsommelighed m.m som jeg tit har oplevet med androids.

%: de er dyre, køb også forsikring og/eller det der klister beskyttelses cover, da skærm nemt ødelægger ved tab :/ 

Anmeld

15. december 2013

Kamilla-m

Aisha skriver:

Jeg siger også iPhone. Jeg går også rundt og ønsker mig den helt nye iPhone 5S : )

Den er os så lækker :-) jeg har selv købt den!

så jeg stemmer self os iPhone

Anmeld

15. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MortilMogL skriver:

Den er os så lækker :-) jeg har selv købt den!

så jeg stemmer self os iPhone

Det ender nok med at jeg også køber den selv istedet for at sige det højt for min mand flere gange hihi. Men jeg køber altid uden abonnement så det bliver dyrt når man skal af med flere tusind på en gang. Må hellere tage nogle ekstra vagter i denne måned.

Anmeld

16. december 2013

B&J

Pcokate skriver:

Vil altid anbefale iPhone

+: nemme at finde rundt i, fede (mange gratis) apps, nem at bruge i hverdagen, kan fås med super god hukommelse, god til musik, lækkert design, ingen langsommelighed m.m som jeg tit har oplevet med androids.

%: de er dyre, køb også forsikring og/eller det der klister beskyttelses cover, da skærm nemt ødelægger ved tab :/ 

jeg tror muligvis også det bliver sådan en ved bare ikke om det skal være glas eller den nye i plastik fordi den holder jo nok til en del mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.