anbefal en mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
30 svar
8 synes godt om
15. december 2013

B&J

Hej alle sammen, ja nu er det vist på tide ti jeg skal have mig en ny mobil men telefon ringer ikke altid om morgen, og man kan ikke trykke midt i skærmen og den slår alt muligt til selv

men spørgsmålet HVAD FOR EN SKAL JEG HAVE!

Jeg ved det bare ikke så ville høre hvad for en har i eller er der en i vil anbefale som er super god

Mange kram her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Lykke:)

B&J skriver:

Hej alle sammen, ja nu er det vist på tide ti jeg skal have mig en ny mobil men telefon ringer ikke altid om morgen, og man kan ikke trykke midt i skærmen og den slår alt muligt til selv

Jeg ved det bare ikke så ville høre hvad for en har i eller er der en i vil anbefale som er super god

Mange kram her fra

Jeg er Apple-tilhænger. Så jeg siger selvfølgelig en iPhone

Anmeld

15. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg siger også iPhone. Jeg går også rundt og ønsker mig den helt nye iPhone 5S : )

Anmeld

15. december 2013

B&J

Lykke:) skriver:

Jeg er Apple-tilhænger. Så jeg siger selvfølgelig en iPhone

jeg har også gået og overvejet sådan en men der er jo bare sååååå mange forskellige

Anmeld

15. december 2013

B&J

Aisha skriver:

Jeg siger også iPhone. Jeg går også rundt og ønsker mig den helt nye iPhone 5S : )

den er også fed hvad med den med plastic ???

Anmeld

15. december 2013

Lykke:)

B&J skriver:

jeg har også gået og overvejet sådan en men der er jo bare sååååå mange forskellige

Jeg kan ikke forestille mig andet end iPhone mere har haft iPhone lige siden de kom frem

Anmeld

15. december 2013

De3Guldklumper

Jeg er også til iPhone.

Mine brødre har Samsung Galaxy et eller andet den er de også rigtig glade for.

Min mor har lige købt en Nokia lumnia - hendes første smartphone og hun synes den er nem og overskuelig at finde rundt i

Anmeld

15. december 2013

bøllen

B&J skriver:

Mange kram her fra

iPhone 

Anmeld

15. december 2013

B&J

Lykke:) skriver:

Jeg kan ikke forestille mig andet end iPhone mere har haft iPhone lige siden de kom frem

jeg har aldrig haft en iphone. lige nu har jeg en HTC så det er jo en helt ny verden

Anmeld

15. december 2013

B&J

Pylle3 skriver:

Jeg er også til iPhone.

Mine brødre har Samsung Galaxy et eller andet den er de også rigtig glade for.

Min mor har lige købt en Nokia lumnia - hendes første smartphone og hun synes den er nem og overskuelig at finde rundt i

min må gerne være så svær som mulig elsker at finde rundt i nye ting.. men det ender jo nok med en iphone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.