Gylp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
22 svar
1 synes godt om
15. december 2013

Lykke:)

Min dreng på tre uger i dag, gylper helt vildt når jeg har ammer ham! Det står ud af munden på ham med mælk.
Får han så nok mælk eller skal jeg ligge ham til igen? Han søger ikke selv når han har gylpet.

Hjæææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

L&V

Lykke:) skriver:

Min dreng på tre uger i dag, gylper helt vildt når jeg har ammer ham! Det står ud af munden på ham med mælk.
Får han så nok mælk eller skal jeg ligge ham til igen? Han søger ikke selv når han har gylpet.

Hjæææælp

Nej det ska du ikke det ka der imod være tegn på han har fået lige rigeligt

Anmeld

15. december 2013

2babygirls

Hjæææælp

Hvis han ikke søger, så behøver du ikke tilbyde igen.
Min datter kunne virkelig også spule mig ind i mælk men ikke altid hun havde brug for at tanke op igen

Anmeld

15. december 2013

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej det ska du ikke det ka der imod være tegn på han har fået lige rigeligt

Nå okay! Han er bare så ivrig og søger MEGET, når han er sulten. Men han spiser egentlig også længe og tit når jeg tænker over det

Anmeld

15. december 2013

2babygirls skriver:

Hvis han ikke søger, så behøver du ikke tilbyde igen.
Min datter kunne virkelig også spule mig ind i mælk men ikke altid hun havde brug for at tanke op igen

Okay, tak
Jeg bliver også smurt ind i mælk! Og kan slet ikke forstå at han kan have så meget i sig

Anmeld

15. december 2013

L&V

Nå okay! Han er bare så ivrig og søger MEGET, når han er sulten. Men han spiser egentlig også længe og tit når jeg tænker over det

Bruger han sut?

Anmeld

15. december 2013

2babygirls

Okay, tak
Jeg bliver også smurt ind i mælk! Og kan slet ikke forstå at han kan have så meget i sig

Nej de ville jo kunne slukke en brand hahaha

Anmeld

15. december 2013

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Bruger han sut?

Ja, men han kan ikke helt finde ud af at holde på den. Han bliver så ivrig at den ryger ud af munden på ham næsten med det samme

Anmeld

15. december 2013

2babygirls skriver:

Nej de ville jo kunne slukke en brand hahaha

Ja! Det kan de sagtens haha

Anmeld

15. december 2013

L&V

Ja, men han kan ikke helt finde ud af at holde på den. Han bliver så ivrig at den ryger ud af munden på ham næsten med det samme

Oki tænker om den måske er for lille så.. Jeg ville i hvert fald øve lide mere med sut også se om det ikke ku få gylperiet til at stoppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.