Ammebarn eller flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør/gjorde du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.805 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2013

Anonym trådstarter

Af ren og skær nysgerrighed, synes jeg bare det kunne være sjovt med en afstemning om hvorvidt man ammer eller giver flaske eller begge dele  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Mum33

Første var flaskebarn fra 3 uger. Nr 2 blev ammet I 7 måneder. 

Anmeld

15. december 2013

M (:

Anonym skriver:

Af ren og skær nysgerrighed, synes jeg bare det kunne være sjovt med en afstemning om hvorvidt man ammer eller giver flaske eller begge dele  

Jeg gjorde begge dele. Ammede fuldt de første 3 måneder, og gik herefter over på flaske med malkemælk. Gik derefter over på 2/3 mm og 1/3 mme og nu, hvor han kun får 2 flasker/døgn får han "kun" mme. 

Anmeld

15. december 2013

modesty

Min søn har aldrig fået flaske. Ammede til han var knap et år.

Anmeld

15. december 2013

L&V

Den første ammede jeg i 5mdr og der var det mig der sluttede det. Anden gang ammede jeg i 2 måneder hvor han så valgte det fra

Anmeld

15. december 2013

L&V

Den første ammede jeg i 5mdr og der var det mig der sluttede det. Anden gang ammede jeg i 2 måneder hvor han så valgte det fra

Anmeld

15. december 2013

B&J

jeg gav flaske men kun fordi han ikke kunne det med brystet eller amme brik vi prøvede i 5dage og intet skete , men lige så snart en lang tut fra flasken kom i munden så var der mad så han skulle have sutteflasker med lang tut

Anmeld

15. december 2013

Mettefpigen

Jeg ammede og gav flaske til han var ca 1 måned også kom han på flaske....

Anmeld

15. december 2013

Masig

Har stemt flaske... Ammede delvist de første 14 dage, men måtte derefter droppe det helt, da han slet ikke kunne finde ud af det, og bare blev virkelig frustreret fordi han jo var sulten, men ikke kunne finde ud af at spise, det tog 1-1½ time med bryst først (nogle få ml) og suppleret med flaske... Men med en flaske i munden så havde jeg et mæt barn 10 min efter 

Anmeld

15. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Begge

Ammede fuldt i 4 måneder, så begyndte han at få flaske til natten. 

Ved 7måneder ca gad han ikk amme mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.