Manglende håb...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

mogms

DianaTB skriver:

Jeg ringede til vagtlægen, som sagde at jeg skulle være indstillet på at det er en abort, og at scanningen på fredag nok ikke vil vise et foster... 

Andet sagde han ikke  Havde lidt håbet at han ville have mig ind og tjekke mig, tage en blodprøve for at tjekke HCG og sådan... Men det lød ikke som om han fattede hvor bange og ked jeg er... 

med mindre du har smerter vil vagtlægen ikke kunne fortælle dig andet end det du selv godt er klar over  det er hårdt jeg har slev lige været igennem det. 

men får du stærke smerter SÅ set himmel og jord i bevægelse, det skete for mig, NØØJ der gjorde bare ondt (fosteret var væk men moderkagen/slimhinden kunne ikke komme ud uden hjælp) og smertestillende hjalp ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

DianaTB

Øv hvor er det altså bare træls efter en times tid med gråd og hyperventilation ligger jeg nu i min seng... Stadig møg hamrende bekymret og tror virkelig ikk at vagtlægen vil se på mig  det er svært at håbe på at der er noget og så stadig at skulle overbevise sig selv til at tro på det modsatte  

Anmeld

14. december 2013

MortilElias2010

DianaTB skriver:

Øv hvor er det altså bare træls efter en times tid med gråd og hyperventilation ligger jeg nu i min seng... Stadig møg hamrende bekymret og tror virkelig ikk at vagtlægen vil se på mig  det er svært at håbe på at der er noget og så stadig at skulle overbevise sig selv til at tro på det modsatte  

Anmeld

14. december 2013

Kløver

14. december 2013

GUSO

Øv hvor er det uretfærdigt kæmpe til dig

Anmeld

15. december 2013

pcoramt

DianaTB skriver:

Jeg vil lige prøve at give dig ro i sindet.. Sidste år mistede jeg i uge 10 ca. Ingen blødning og intet. En scanning viste det. Anden gang blødte jeg og havde smerter (og med klumper) i
Og i dag har jeg to skønne tvilling drenge. Så selv om det tyder skidt kan det sagtens være dine slimhinder der spiller dig et puds.. Krydser fingre for dig <3

Anmeld

15. december 2013

DianaTB

Tak for alle de beroligende svar  Jeg tror at jeg vil gå i troen om at det er slut, på den måde kan jeg ikke blive skuffet over scanningen på fredag... Jeg har overvejet at ringe til gyn.amb for at hører om de har en tid før fredag, skal jeg gøre det ? Eller skal jeg bare vente ? 

Anmeld

15. december 2013

esioul

DianaTB skriver:

Tak for alle de beroligende svar  Jeg tror at jeg vil gå i troen om at det er slut, på den måde kan jeg ikke blive skuffet over scanningen på fredag... Jeg har overvejet at ringe til gyn.amb for at hører om de har en tid før fredag, skal jeg gøre det ? Eller skal jeg bare vente ? 

jeg synes det er umenneskeligt at gå så mange dage før de kan skanne dig.

Jeg havde nok valgt at ringe til egen læge i morgen, for han skal nok henvise dig dertil.

Anmeld

15. december 2013

DianaTB

Tak, så ringer jeg til min læge imorgen tidlig. Jeg har ikke rigtig symptomer på at jeg er grav. længere, jeg har døjet med kvalme og opkast i 4uger og det er stoppet nu.

Anmeld

15. december 2013

esioul

DianaTB skriver:

Tak, så ringer jeg til min læge imorgen tidlig. Jeg har ikke rigtig symptomer på at jeg er grav. længere, jeg har døjet med kvalme og opkast i 4uger og det er stoppet nu.

Håber det bedste for dig.

Men ja, det lyder desværre meget som om at det ikke skulle være denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.