Manglende håb...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.121 visninger
30 svar
1 synes godt om
14. december 2013

DianaTB

Så skete det jeg frygtede... Nu bløder jeg rigtig meget og med mørke klumper i, det løber nærmest ud af mig og jeg har nu også begyndende smerter... 

Jeg har mistet alt håb om at scaningen på fredag viser et foster  Jeg er så ulykkelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Ville ikke lige gå igen uden
Det er bare rigtig hårdt at gå igennem

Anmeld

14. december 2013

sandramor

DianaTB skriver:

Så skete det jeg frygtede... Nu bløder jeg rigtig meget og med mørke klumper i, det løber nærmest ud af mig og jeg har nu også begyndende smerter... 

Jeg har mistet alt håb om at scaningen på fredag viser et foster  Jeg er så ulykkelig 

Ååårh søde dig

Føler med dig.... Har selv været der og det er bare så hårdt mens det står på :-(
Ved godt man slet ikke føler man kan bruge det til noget mens det står på men din krop skiller sig højst sandsynlig af med et sygt foster.... Men det gør det selvfølgelig ikke mindre hårdt....

Håber du har en god kæreste der kan støtte dig i den næste tid....

Anmeld

14. december 2013

LinLin

Har prøvet det - det var forfærdeligt

Anmeld

14. december 2013

isabellasmor

DianaTB skriver:

Anmeld

14. december 2013

Manna

årh stakkels dig. Har du kontaktet lægen? Du skal jo da i hvert fald scannes før fredag nu. Håber du kommer hurtigt igennem og er klar til et nyt forsøg. Kram.

Anmeld

14. december 2013

DianaTB

Jeg ringede til vagtlægen, som sagde at jeg skulle være indstillet på at det er en abort, og at scanningen på fredag nok ikke vil vise et foster... 

Andet sagde han ikke  Havde lidt håbet at han ville have mig ind og tjekke mig, tage en blodprøve for at tjekke HCG og sådan... Men det lød ikke som om han fattede hvor bange og ked jeg er... 

Anmeld

14. december 2013

esioul

Jeg ringede til vagtlægen, som sagde at jeg skulle være indstillet på at det er en abort, og at scanningen på fredag nok ikke vil vise et foster... 

Andet sagde han ikke  Havde lidt håbet at han ville have mig ind og tjekke mig, tage en blodprøve for at tjekke HCG og sådan... Men det lød ikke som om han fattede hvor bange og ked jeg er... 

Jeg tror ikke det nytter at tage blodprøve nu, du kan alligevel ikke få svar med det samme.

Men synes du skal ringe til egen læge mandag og spørge hvordan du skal forholde dig.

Lægerne kan ikke bremse en abort, så derfor er det tit de beder en se tiden an. Men det er hårdt at stå i

Anmeld

14. december 2013

Anonym101

DianaTB skriver:

Kæmpe kæmpe krammer!

Anmeld

14. december 2013

Nadia1991

Jeg har selv lidt af blødning i graviditen, havde blødt som en mens i 3 dage og med lidt klumper, og mave kramper.

var til en akut scanning Idag hvor jeg fik afvide nogen godt kunne bløde og have som en mens under graviditen. er selv 6 uger henne og fik af vide alt så godt ud og intet var galt.

så krydser fingre for alt er ok. Ellers tag kontakt til vagtlægen og fortæl du ikke kan vente til mandag, du er bekymret og vil vide hvad det sker. Det gjorde jeg og kom akut ind. ( dog 3timers ventetid men de var det hele værd)

alt held og lykke til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.