3 gangs fødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min passede fint ind i billedet af den "mærkelige" tredjegangsfødsel. Veer, der begyndte og forsvandt igen, skiftevis følelsen af, at nu var det nu, og at det vist alligevel ikke blev i dag. 

Jeg fik første ve ca. kl. 8 om morgenen, og han blev født  kl. 18, så det var jo ikke nogen enormt lang omgang, men en meeeeeget stille og rolig proces i forhold til, at de to andre fødsler tog 7 og 6 timer med lidt mere "gang i den" undervejs. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Milas14

Jeg skal først føde i feb. Men har allerede mange plukkeveer, så jeg er spændt på hvordan det bliver. De 2 første gik meget hurtigt. Det er bare 7 år siden jeg fik den sidste, så har lidt glemt hvordan det var

Anmeld

15. december 2013

Kløver

Jeg venter barn nr 3 til juli

Anmeld

15. december 2013

oerbaek

her var fødsel nummer 3 også den hurtigste. 

1 gang havde jeg veer i 32 timer inden han blev født 

2 gang var det omkring 9 timer med veer 

3 gang var det 4 timer ca fra første ve til han var ude og der har ikke været komplikationer ved nogle af fødslerne selvom den første var noget langtrukken  

Anmeld

15. december 2013

Muffinmus

Nu fik jeg jo den første ved AKS, men selv optakten med småveer fra kl 6-12 var træls, strenge nok til at man prustede lidt og de generede, men for svage til egentligt at gøre nytte. Men, da de så roede rundt dernede, så kom hun ud 3 timer efter eller sådan gonget, så havde mindre veer i mange timer, men fødselsveer i måske 3 timer max.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.