3 gangs fødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.812 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. december 2013

Milas14

Er der nogen som har fået barn nr 3 eller venter nr 3? Vil bare høre om hvordan 3 gang forløb, da jeg har hørt hvor bøvlet fødslen kan være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

DesiraeR

Milas14 skriver:

Er der nogen som har fået barn nr 3 eller venter nr 3? Vil bare høre om hvordan 3 gang forløb, da jeg har hørt hvor bøvlet fødslen kan være!

Nr. 3 var den hurtigste fødsel, det nemmeste for mig. Hun var også den nemmeste barn af de tre.

Anmeld

14. december 2013

Krussedulle

Milas14 skriver:

Min 3 fødsel var den hurtigste. Tog kun lidt mere end 2 timer fra første ve!

Anmeld

14. december 2013

Milas14

Okay det er da rart at høre, for JM siger at optakten kan være dum, med begyndende veer som kommer og går!

Anmeld

14. december 2013

SjeBets

jeg fødte nr 3, her i søndags, og jeg fik at vide jeg var atypisk fordi at min fødsel var længere end de to forgående, men mine fødsler bliver bare længere for hvergang, hvor at "normale" åbenbart bliver hurtigere til det, men det fatter min krop så bare ikke.

Min mors nr 3 var også den hurtigste til at komme, men ikke den letteste, men det havde nok mere med at gøre at der var 15 år mellem hendes den sidste og så min lillesøster

Anmeld

14. december 2013

Soleil

Absolut den nemmeste og hurtigste

Nr 1: 16 timer og mange slemme veer som endte med sugekop

Nr 2: 10 timer fra første ve, smuk og enkel fødsel

Nr 3: 5 timer fra første ve og ingen problemer overhovedet udover at jeg lige havde svært ved at følge med og lige pludselig sad med en baby Men ingen komplitationer og meget smuk fødsel

Anmeld

14. december 2013

MEAK

Jeg er 39-3 med min nr 3 og jeg er ved at blive vanvittig af småveer, der kommer en hel dag for så at gå i sig selv.

TJeg døjer med rigtig mange smerter i forhold til de to andre gange, men trods hindeløsning torsdag og i går sker der ingenting. Ifølge jordemoder er jeg næsten udslettet og knap 3 cm åben. 

Men jeg oplever det som en total drilsk omgang - måske det bare er december termin og drillenissen, der er på spil ;-)

Anmeld

14. december 2013

lineog4

Min 3. Fødsel var den absolut nemmeste, men havde også født 11 mnd tidligere så vejen var banet  Den var ikke hurtigst det var nummer 2, men dog hurtig 1 1/2 time veer.

jeg havde er et par aftener hvor jeg tænkte, nu starter det, men aldrig så drilsk som jeg har hørt andre beskrive.

4. Fødsel var den atypiske for mig, men det var også den eneste der var sat i gang

Anmeld

14. december 2013

Ummi

Min 3. foedsel var den hurtigste af 5 det tog 2t og 20 min fra start til slut

Anmeld

15. december 2013

chael

Milas14 skriver:

Jeg har født 3 børn.,

3 fødsel var langt fra bøvlet... Det gik simpelthen så hurtigt, så jeg er lykkelig over det var 3. gang.

Jeg havde dog godt 3 uger inden fødslen, fødte 1 uge over tid, så ca. 14 dage før termin, en masse snydeveer..

Men selv fødslen, den var enkel..

Fra jeg fik min allerførste ve, til jeg havde ham i mine arme, der gik der 1 time og 39 minutter...

Så jordemoderen var helt rundt på gulvet.

Lå kun på fødegangen i 25 min så var han ude.. Og det var fra vi ankom selv, hjemmefra, så jeg er glad for vi ikke ventede med at køre hjemmefra, for så havde jeg født i bilen, eller hjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.