Hvornår skal andre vide det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. december 2013

Sjwf

Ganske simpelt, hvornår begyndte i at fortælle det til omverden, de kommende bedsteforældre, venner, andet familie osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Sjwf skriver:

Ganske simpelt, hvornår begyndte i at fortælle det til omverden, de kommende bedsteforældre, venner, andet familie osv?

Da nakkefoldscanningen var vel overstået 

Anmeld

14. december 2013

Masig

Mine forældre og søster fik det at vide da jeg var 5 uger henne, resten af familien da jeg var 7-8 uger henne og venner omkring 8 uger henne...

Anmeld

14. december 2013

Bettina90

Sjwf skriver:

Da jeg var omkring 12 uger henne 

Anmeld

14. december 2013

De3Guldklumper

Når i føler for det  og tillykke med spiren.

Her fik familien det at vide 1. gang i uge 6 - resten efter NF.

2. gang fik alle det at vide efter NF undtagen mine forældre.

3. gang fik min forældre det at vide i uge 15, søskende og svigerfamilien i uge 18 - resten efter MD..

Anmeld

14. december 2013

Drømmen <3

Håber på mandag. Der skal jeg til nf 

Anmeld

14. december 2013

Sabone

Sjwf skriver:

Stort tillykke med bebs  

Vi fortalte vores forældre og søskende det, da jeg var 4+5 uger henne - lige efter jeg testede positivt. 

Jeg var bange for mine forældres reaktion, så derfor kunne jeg ikke gå med den frygt indtil efter nf, som egentlig ellers var planen

Men fortæl det, når I føler jer klar

Anmeld

14. december 2013

Lykke:)

Sjwf skriver:

Vores forældre fik det at vide med det samme. Resten af verden lidt efter nakkefoldscanningen

Anmeld

14. december 2013

Kay

her fik de nærmeste besked da jeg var i uge 5-6 stykker... og resten fik det sådan hend af vejen...

ved ik helt hvad vi gør næste gang... har virkelig svært ved at vente med at sige noget

Anmeld

14. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge gange har det været efter veloverstået NF! Men fortæl det når det passer for jer! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.