Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Silke91 skriver: Hej august piger. Nytårs aften er jeg 7+0 og skal jo selvfølgelig ikke drikke og håber også på at jeg kan komme i seng i nogenlunde ordentlig tid :-) er dog noget spændt på hvordan jeg skal skjule at jeg ikke drikker. Hvad gør i andre? :-)
Hej august piger. Nytårs aften er jeg 7+0 og skal jo selvfølgelig ikke drikke og håber også på at jeg kan komme i seng i nogenlunde ordentlig tid :-) er dog noget spændt på hvordan jeg skal skjule at jeg ikke drikker. Hvad gør i andre? :-)
Nu har jeg ikke nogle planer endnu nytårsaften, men satser på en stille og rolig aften med den nærmeste familie Hvis ikke vi skal være herhjemme, bruger jeg nok undskyldningen om at jeg skal kører hjem. Jeg tror at det har meget at sige hvem man holder nytår med, men tænker at man kan sige at man enten ikke har lyst til at drikke eller at man er lidt sløj.. Har også hørt at folk bruger medicin som undskyldning, f.eks. pencillin Men er slet ikke begyndt at spekulere på det endnu, da jeg sjældent drikker - personligt kunne jeg sagtens bruge undskyldningen overfor familien, at jeg ikke har lyst -også uden at de undre sig over hvorfor
Holm14 skriver: Nu har jeg ikke nogle planer endnu nytårsaften, men satser på en stille og rolig aften med den nærmeste familie Hvis ikke vi skal være herhjemme, bruger jeg nok undskyldningen om at jeg skal kører hjem. Jeg tror at det har meget at sige hvem man holder nytår med, men tænker at man kan sige at man enten ikke har lyst til at drikke eller at man er lidt sløj.. Har også hørt at folk bruger medicin som undskyldning, f.eks. pencillin Men er slet ikke begyndt at spekulere på det endnu, da jeg sjældent drikker - personligt kunne jeg sagtens bruge undskyldningen overfor familien, at jeg ikke har lyst -også uden at de undre sig over hvorfor
Da jeg normalt ikke holder mig tilbage for sprut og smøger Har vi valgt at fortælle vennerne at der er en lille blob i maven... Vi har haft rigtig svært ved at blive gravide og alle vores venner har fulgt os hele vejen og støttet os - der er kommet nogle helt specielle bånd.. Så vi havde ingen problemer i at fortælle dem det.. Hvis det skulle gå galt og blob smutter ud før tid ved vi at vi også får den rette støtte i en svær sorg-periode...
MBaby2014 skriver: Da jeg normalt ikke holder mig tilbage for sprut og smøger Har vi valgt at fortælle vennerne at der er en lille blob i maven... Vi har haft rigtig svært ved at blive gravide og alle vores venner har fulgt os hele vejen og støttet os - der er kommet nogle helt specielle bånd.. Så vi havde ingen problemer i at fortælle dem det.. Hvis det skulle gå galt og blob smutter ud før tid ved vi at vi også får den rette støtte i en svær sorg-periode...
Jeg forstår udmærket godt at I vil dele nyheden med de nærmeste der har fulgt jer fuldt ud. Det må være ekstra svært at vente med at fortælle den gode nyhed til dem der kender ens planer. Men stort tillykke med det, hvor er det dejligt at hører at det endelig er lykkes for jer for jer og den lille spire!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128