December gravide!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

Lykke:)

grinny skriver:

Min krop gider bare ikke at være gravid mere. Jeg elsker at mærke ham og se hans bevægelser, men alt andet er lort nu 

Det er altså heller ikke sjovt til sidst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

ms86

grinny skriver:

Ja jeg er stadig gravid! Argh 

Termin om 7!!!! dage og glææææder mig til at han kommer ud 

Troede aldrig jeg skulle blive træt af at være gravid, men det er jeg så blevet alligevel her til sidst 

BUM, nu har jeg også ramt utålmodigheds-muren.. Nu må det gerne snart ske! Vi har termin nærmest samtidig, så lad os heppe lidt på hinanden 

Ved du/I hvilke "tegn" der kan være på at fødslen nærmer sig? Synes jeg kan mærke at "bebs" graver sig længere og længere ned i bækkenet og at plukveerne er blevet kraftigere og mere nivende.. Men ved ikke om det er deciderede tegn på at fødslen nærmer sig!?

Anmeld

17. december 2013

grinny

ms86 skriver:

BUM, nu har jeg også ramt utålmodigheds-muren.. Nu må det gerne snart ske! Vi har termin nærmest samtidig, så lad os heppe lidt på hinanden 

Ved du/I hvilke "tegn" der kan være på at fødslen nærmer sig? Synes jeg kan mærke at "bebs" graver sig længere og længere ned i bækkenet og at plukveerne er blevet kraftigere og mere nivende.. Men ved ikke om det er deciderede tegn på at fødslen nærmer sig!?

Du vover lige at føde før mig, haha  

Jeg har haft menssmerter i en uge snart. Når jeg går føler jeg det som om mit skamben er på vej ud, men min jordemoder siger at han heller ikke kan komme længere ned.

Tror der er gået noget af slimproppen idag, men det var ikke en stor klump som andre fortæller om?

Synes jeg har ALLE tegn og når det kommer til stykket har jeg garanteret ikke et eneste, haha  

Anmeld

17. december 2013

grinny skriver:

Jeg har haft menssmerter i en uge snart. Når jeg går føler jeg det som om mit skamben er på vej ud, men min jordemoder siger at han heller ikke kan komme længere ned.

Tror der er gået noget af slimproppen idag, men det var ikke en stor klump som andre fortæller om?

Synes jeg har ALLE tegn og når det kommer til stykket har jeg garanteret ikke et eneste, haha  

Min var heller ikke en stor klump. Det var af flere omgange og det var bare en masse snot-agtigt slim!

Anmeld

17. december 2013

ms86

grinny skriver:

Jeg er ret sikker på at slimproppen ikke er gået hos mig endnu, men satser på at jeg er én af dem hvor den ikke går før fødslen går igang 

Jeg er virkelig begyndt at overanalysere alle små tegn, men samtidig frygter jeg at nå til nytår og længere uden at der sker noget.. Er på en måde lidt misundelig på din "slut-dato"...

Anmeld

17. december 2013

grinny

ms86 skriver:

Jeg er ret sikker på at slimproppen ikke er gået hos mig endnu, men satser på at jeg er én af dem hvor den ikke går før fødslen går igang 

Jeg er virkelig begyndt at overanalysere alle små tegn, men samtidig frygter jeg at nå til nytår og længere uden at der sker noget.. Er på en måde lidt misundelig på din "slut-dato"...

Ja man kommer hurtigt til at overanalysere alt og det er virkelig noget skidt da man så bruger al sin energi på at håbe, og intet sker 

Jeg er jaloux på alle dem der har fået deres decemberbørn, men sådan er det jo nok når man selv er tæt på. Alle vil jo gerne holde deres baby 

Anmeld

17. december 2013

grinny

Lykke:) skriver:

Min var heller ikke en stor klump. Det var af flere omgange og det var bare en masse snot-agtigt slim!

Jamen har var det ikke en gang en masse, men af flere omgange er der kommet noget der ligner snot/bussemænd på størrelse med hullet i en 5'er? 

Anmeld

17. december 2013

grinny skriver:

Jamen har var det ikke en gang en masse, men af flere omgange er der kommet noget der ligner snot/bussemænd på størrelse med hullet i en 5'er? 

Det kan være den er igang med at løsne sig?
Håber jeg da i hvert fald for dig!

Anmeld

17. december 2013

grinny

Lykke:) skriver:

Det kan være den er igang med at løsne sig?
Håber jeg da i hvert fald for dig!

Der er næsten lige røget en stor klat med blod, så for snarlig fødsel

Anmeld

17. december 2013

grinny skriver:

Der er næsten lige røget en stor klat med blod, så for snarlig fødsel

Uha! Tegnblødning måske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.