December gravide!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
22 svar
2 synes godt om
13. december 2013

Lykke:)

Hvor mange af jer december-damer er stadig gravide? Synes det er tid til en lille Update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

Bettina90

Lykke:) skriver:

Hvor mange af jer december-damer er stadig gravide? Synes det er tid til en lille Update

Jeg venter stadig. Har først termin den 24/12  Har en fornemmelse af at vi først kommer til at fejre hendes fødselsdag i 2014  Men gud hvor jeg håber det bliver før 

Anmeld

13. december 2013

ms86

Jeg er også stadig gravid - men har også først termin 25/12, så det er jo nok ikke så mærkeligt Men håber håber håber at det bliver et decemberbarn og ikke et januarbarn, for glæder mig så meget til at møde den bette.. Uh, den er så spændende denne her ventetid, tænk at det i princippet kan være hver dag nu
Heldigvis har jeg stadig en del energi/bevægelighed og en masse ideer til "to-do-ting", så dagene går stadig relativt hurtigt..

Anmeld

13. december 2013

Bettina90 skriver:

Jeg venter stadig. Har først termin den 24/12  Har en fornemmelse af at vi først kommer til at fejre hendes fødselsdag i 2014  Men gud hvor jeg håber det bliver før 

Ih hvor spændende det kunne da godt ske at i får en fantastisk julegave!

Anmeld

13. december 2013

ms86 skriver:

Jeg er også stadig gravid - men har også først termin 25/12, så det er jo nok ikke så mærkeligt Men håber håber håber at det bliver et decemberbarn og ikke et januarbarn, for glæder mig så meget til at møde den bette.. Uh, den er så spændende denne her ventetid, tænk at det i princippet kan være hver dag nu
Heldigvis har jeg stadig en del energi/bevægelighed og en masse ideer til "to-do-ting", så dagene går stadig relativt hurtigt..

Det var dejligt! Mine sidste dage var LANGE! Men super fedt for dig at du stadig er mobil og har mulighed for at lave en masse
Håber for dog, at du får et decemberbarn synes efterhånden vi er en del der fik novemberbørn i stedet

Anmeld

13. december 2013

Bettina90

Ih hvor spændende det kunne da godt ske at i får en fantastisk julegave!

Ja, er blevet lidt mere optimistisk  Har været til jordmoder i dag, og hun sagde at lille-pigen lå MEGET langt nede i bækkenet 

Anmeld

13. december 2013

Bettina90 skriver:

Ja, er blevet lidt mere optimistisk  Har været til jordmoder i dag, og hun sagde at lille-pigen lå MEGET langt nede i bækkenet 

Det lyder godt! og spændende!

Anmeld

16. december 2013

grinny

Ja jeg er stadig gravid! Argh 

Termin om 7!!!! dage og glææææder mig til at han kommer ud 

Troede aldrig jeg skulle blive træt af at være gravid, men det er jeg så blevet alligevel her til sidst 

Anmeld

16. december 2013

grinny skriver:

Ja jeg er stadig gravid! Argh 

Termin om 7!!!! dage og glææææder mig til at han kommer ud 

Troede aldrig jeg skulle blive træt af at være gravid, men det er jeg så blevet alligevel her til sidst 

Ih hvor spændende altså! Jeg hepper på ham!

Haha, jeg troede faktisk heller ikke at man kunne blive træt af at være gravid. Men oooh jo!
Nu savner jeg dog at mærke ham i maven

Anmeld

17. december 2013

grinny

Ih hvor spændende altså! Jeg hepper på ham!

Haha, jeg troede faktisk heller ikke at man kunne blive træt af at være gravid. Men oooh jo!
Nu savner jeg dog at mærke ham i maven

Min krop gider bare ikke at være gravid mere. Jeg elsker at mærke ham og se hans bevægelser, men alt andet er lort nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.