Jeg har brug for at læsse lidt af, jeg er frustret over min Kristophers far.
Vi har kendt hinanden i ca. 6 år og har været kærester on and off i næsten 3 år, Kristopher var ikke planlagt og vi var ikke kærester da han blev "lavet". Vi har været sammen siden november sidste år og i starten gik det faktisk rigtig godt trods forvirring i min kærestes hoved om han nu var klar til at blive far eller ej.
Nu er Kristopher snart 4 måneder og jeg synes at hans far er visnet som en anden plante, han smiler ikke mere, han snakker ikke rigtig med mig mere.
Jeg har prøvet at snakke med ham om det og spørge om hvad det er der går ham på, men flere gange er han blevet sur og så har jeg ellers fået i hovedet at han ikke elsker mig og at han ikke mener at vi har noget til fælles. (

).
5 min senere siger han mange gange undskyld og at han ikke mente det og så forklarer han det hele med at han er stresset og træt.
Før i tiden kunne vi ikke kigge på hinanden uden at springe i favnen på hinanden og nussese og kyssede hele tiden ( vi var rigtig forelskede) der var også rigtig godt gang i lagerne derhjemme, men sådan er det bestemt ikke længere. Når vi går i seng om aftenen og jeg gerne vil ligge og snakke og nusse lidt vænder han sig om på den anden side og siger godnat. For det meste bliver jeg så ked af det at jeg falder i søvn imens jeg stille græder så han ikke skal opdage det.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at gøre ham glad igen.
Jeg er stadig dybt forelsket i ham og har ikke lyst til at give slip på ham, men jeg føler at det snart er den eneste løsning så jeg igen kan blive glad som før.
Vi er ikke så gamle og derfor synes jeg ikke at vores forhold skal føles som om vi er 80 og hader hinanden.
Tak fordi jeg lige må læsse lidt af
Hilsen en trist Henni
Anmeld