Sen abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.460 visninger
26 svar
13 synes godt om
11. december 2013

Drømmen <3

Hej piger.

jeg står i den situation at jeg er gravid i uge 12 �� og er super glad og lykkelig!!❤️ Har venter på dette længe. På mandag skal jeg til nf scanning og kan slet ikke vente! Der får familien os besked ��..

men jeg er lidt bange og nervøs hele tiden. Om det nu går som det skal.. Var til scanning for 7 dage siden der så alt godt ud❤️ Men sker abort efter uge 12 tit?? Den tanke gør mig tosset og nervøs��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

LinLin

Nej det gør det ikke! Hvis man har set hjertet slå efter 12. Uge er der 97% chance for at man får et levende barn ud af det - fik jeg at vide da jeg mistede i uge 14 i sommer...

(Men det hedder nu stadig tidlig abort frem til uge 16, mener jeg det er)

Anmeld

11. december 2013

Sisse Vinther

Drømmen <3 skriver:

Hej piger.

jeg står i den situation at jeg er gravid i uge 12 �� og er super glad og lykkelig!!❤️ Har venter på dette længe. På mandag skal jeg til nf scanning og kan slet ikke vente! Der får familien os besked ��..

men jeg er lidt bange og nervøs hele tiden. Om det nu går som det skal.. Var til scanning for 7 dage siden der så alt godt ud❤️ Men sker abort efter uge 12 tit?? Den tanke gør mig tosset og nervøs��

Det hedder en truende abort efter 12. graviditetsuge, og de sker ikke så ofte som spontane aborter før og i 12. graviditetsuge.
Men de hænder desværre....  

Anmeld

11. december 2013

LinLin

Det hedder en truende abort efter 12. graviditetsuge, og de sker ikke så ofte som spontane aborter før og i 12. graviditetsuge.
Men de hænder desværre....  

Ej... Det gør det altså ikke! Det hedder tidlig sa indtil uge 16(tror jeg) og sen sa indtil uge 22 (eller noget i den stil...)

min i uge 14 blev i hvert fald betegnet som tidlig sa - ved ikke om det var en uge eller to senere det ville have været en sen...

Anmeld

11. december 2013

Millea

Hvor jeg dog kender den frygt.. Øv.. MEN jeg har læst mig frem til at hvis man har set liv efter 10. uge er man "helt sikker".. Grunden til at man siger at man lige skal over de 12 uger er fordi det er der omk NF ligger.. Men bare rolig hvis du først har set hjertet slå er det simpelthen SÅ sjældent det går galt.. Er sikker på alt er som det skal være 

Men hvor jeg dog kender de tanker og følelser.. 

Anmeld

11. december 2013

Drømmen <3

Mange tak for svar  

Anmeld

11. december 2013

Drømmen <3

Mange tak for svar  

Anmeld

11. december 2013

Sisse Vinther

LinLin skriver:

Ej... Det gør det altså ikke! Det hedder tidlig sa indtil uge 16(tror jeg) og sen sa indtil uge 22 (eller noget i den stil...)

min i uge 14 blev i hvert fald betegnet som tidlig sa - ved ikke om det var en uge eller to senere det ville have været en sen...

Da jeg kom akut ind i uge 15 fik jeg at vide det var en truende abort. Men det er jo så også fordi den ikke er fuldført. Hvis jeg havde aborteret var det en spontan abort.

Anmeld

11. december 2013

Krussedulle

Sisse Vinther skriver:

Da jeg kom akut ind i uge 15 fik jeg at vide det var en truende abort. Men det er jo så også fordi den ikke er fuldført. Hvis jeg havde aborteret var det en spontan abort.

Det hedder jo en truende abort uanset hvilken uge man er i, så længe man ikke rent faktisk aborterer..

(mener selvfølgelig op til 22 uge.)

Anmeld

12. december 2013

LinLin

Sisse Vinther skriver:

Det truende betyder jo at det ikke er sket endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.