update - gravid uden for livmoderen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Det gør mig ondt

Prøv at huske at det lykkedes rigtigt mange at blive gravid med kun en æggeleder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Soleil skriver:

Ved slet ikke om jeg har mod på at fortsætte projekt baby efter det her, det har været verdens hårdeste uge

Det kan jeg SÅ godt forstå. Synes du skal tage dig den tid du har brug for. Ingen grund til at fortsætte før du er klar mentalt igen 

Anmeld

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Soleil skriver:

På lægen lød det som om det var normal procedure

Okay. 

Anmeld

11. december 2013

Soleil

Mor11 skriver:

Okay. 

Undskyld det korte svar, er bare lidt rundt på gulvet lige nu

Anmeld

11. december 2013

Rockertand

Soleil skriver:

Det gik desværre slet slet ikke som forventet, mit tal er det samme som det var i mandags

Oveni i det er det nu med 100% sikkerhed at jeg er gravid uden for livmoderen, bare for at gøre det  endnu være!

Dette er også grunden til det brune udflåd i en uge nu og min krop kan desværre ikke selv udskille den, selvom den prøver.

Så i morgen skal jeg opereres og jeg er bare SÅ ked af det. Det er med kikkert de går ind og fjerner det igennem maven OG fjerner den ene æggeleder!!! Jeg kan slet ikke forholde mig til alt det her lige nu

Mine chancer for graviditet er lige blevet halveret på et halvt sekund

Kram herfra.

Blot til info: Den tilbageværende raske side overtager den andens arbejde, så langt de fleste måneder vil du blot have ægløsning fra samme side. Håber, det kan hjælpe bare lidt

Anmeld

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Soleil skriver:

Undskyld det korte svar, er bare lidt rundt på gulvet lige nu

Det skal du ikke tænke på  

Anmeld

11. december 2013

esioul

Soleil skriver:

Det gik desværre slet slet ikke som forventet, mit tal er det samme som det var i mandags

Oveni i det er det nu med 100% sikkerhed at jeg er gravid uden for livmoderen, bare for at gøre det  endnu være!

Dette er også grunden til det brune udflåd i en uge nu og min krop kan desværre ikke selv udskille den, selvom den prøver.

Så i morgen skal jeg opereres og jeg er bare SÅ ked af det. Det er med kikkert de går ind og fjerner det igennem maven OG fjerner den ene æggeleder!!! Jeg kan slet ikke forholde mig til alt det her lige nu

Jeg har sådan håbet for dig.

Øv hvor er det surt.

sender mange i din retning.

Anmeld

11. december 2013

Karla

Soleil skriver:

Det gør mig ondt at høre, at du skal igennem det!
Jeg selv stod i nogenlunde samme situation for halvandet år siden, bortset fra at min først blev opdaget, da æggelederen var ved at springe, så jeg røg akut på operationsbordet med det samme.
Jeg følte også hele min verden brast. Tænkte også meget over, om projekt baby skulle sættes på stand by, og jeg var så ked af, at vores chancer blev formindsket. Heldigvis fik jeg fortalt efter operationen, at i langt de fleste tilfælde, vil den raske æggeleder overtage funktionen fra den der blev fjernet. Det gjorde min, så jeg havde ægløsning hver måned. Nu siddet jeg med en skøn datter på 3 uger i armene.
Selvom det er mega hårdt, må I ikke give op! I en eventuel ny graviditet, vil du blive fulgt fra start, og er sikker på, at du kan blive tilbudt en tidlig scanning. Det blev jeg. Samt jeg fik taget blodprøver for at følge hcg udviklingen.
Når du bliver gravid igen, vil du helt sikkert skulle igennem et følelsesmæssigt helvede i starten, hvor du ikke ved, om graviditeten sidder hvor den skal. Men når så det lykkes, og graviditeten udvikler sig som den skal, glemmer man det hele. Og når du så sidder med din guldklump i armene, vil du ikke være et sekund i tvivl om, at det var hele kampen værd!
Håber du kommer godt igennem operationen, godt du har din mand til at støtte dig

Anmeld

11. december 2013

tanjaf88

har selv været det igennem, og har også fået fjernet en æggeleder.. tog 9 mdr og blive gravid igen, som jeg så også mistet, men krydser fingre for det ikke sker for dig næste gang... gør mig ondt du også skulle opleve det, kram herfra.  

Anmeld

11. december 2013

Laulund87

Åh nej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.