Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gik desværre slet slet ikke som forventet, mit tal er det samme som det var i mandags
Oveni i det er det nu med 100% sikkerhed at jeg er gravid uden for livmoderen, bare for at gøre det endnu være!
Dette er også grunden til det brune udflåd i en uge nu og min krop kan desværre ikke selv udskille den, selvom den prøver.
Så i morgen skal jeg opereres og jeg er bare SÅ ked af det. Det er med kikkert de går ind og fjerner det igennem maven OG fjerner den ene æggeleder!!! Jeg kan slet ikke forholde mig til alt det her lige nu
Mine chancer for graviditet er lige blevet halveret på et halvt sekund
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er jeg virkelig ked af på dine vegne
Soleil skriver: Det gik desværre slet slet ikke som forventet, mit tal er det samme som det var i mandags Oveni i det er det nu med 100% sikkerhed at jeg er gravid uden for livmoderen, bare for at gøre det endnu være! Dette er også grunden til det brune udflåd i en uge nu og min krop kan desværre ikke selv udskille den, selvom den prøver. Så i morgen skal jeg opereres og jeg er bare SÅ ked af det. Det er med kikkert de går ind og fjerner det igennem maven OG fjerner den ene æggeleder!!! Jeg kan slet ikke forholde mig til alt det her lige nu Mine chancer for graviditet er lige blevet halveret på et halvt sekund
Åh nej......
Det et gør mig virkeligt ondt at høre
Du får en stor krammer herfra Er virkelig ked af det på dine vejne, håber du har nogen omkring dig til at trøste
Tak hvor er i søde. Min mand er her heldigvis og er en kæmpe støtte
Årh
Men har nu hørt fra mange at de er blevet hurtige gravide igen, selvom de har fået fjernet en æggeleder.
Åh nej, sikke noget p*s er det normal procedure at de skal fjerne en æggeleder eller er der noget galt med den?
Føler med dig. Sikke en lortebesked at få.
Ved slet ikke om jeg har mod på at fortsætte projekt baby efter det her, det har været verdens hårdeste uge
På lægen lød det som om det var normal procedure
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128