HHC88 skriver:
Kan jeg godt forestille mig! Huha. Tager virkelig hatten af for dem inkl. jer, der kan blive ved gang på gang og blive ved med at kæmpe og holde håbet oppe.. og gennemgå de følelsesmæssige op og nedture det medfører. Min største frygt var faktisk at manden og jeg skulle opleve modstand mht. til at blive gravide, da jeg på et tidspunkt fik at vide jeg dannede relativ store cyster på æggestokkene. Det viste sig så heldigvis at være stik modsat. Min frygt var nu slem nok, og så vil jeg slet ikke tænke på virkeligheden.. Hvor er man egentlig priviligeret.. og når man sidder følger med i andres kamp, får man lidt en følelse af at det ikke er helt fair at nogle skal kæmpe så hårdt, hvor andre blot kan nøjes med at blinke efter det.. But that's life. Men har nu en god fornemmelse på dine vegne
Er glad på dine vegne over at i ikke skulle igennem behandling for det tærer vildt meget på alt..

Men lige nu virker de 4 år vi har ventet, som ingenting

Lidt underligt for da man sad i det, så kunne man slet ikke forestille sig den dag der endelig kommer 2 streger
Anmeld