Kun teste positiv om eftermiddagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

CroQuis

o1Mutte skriver:

Kan du sætte et billede ind af din test fra 3+6?

Synes det er underligt at jeg bedre kan teste om eftermiddagen Men er ligeglad så længe den bliver mere og mere positiv

Jo da..  Man skal VIRKELIG lede efter stregen på alle tests inden 4+1 aften.. 

Fra toppen:

3+5

3+6

4+0

4+1

4+1 aften

4+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Kløver

o1Mutte skriver:

Jeg er slet ikke oppe om natten så forstår det ikke lige

Ja den er noget tydeligere i dag

Pyt, så længe der er så flot udvikling

Anmeld

11. december 2013

Levi&LilysMor

o1Mutte skriver:

Hej piger!
Jeg testede i morges og den ekstra streg var nærmest ikke eksisterende!!
Blev meget trist, men min veninde overtalte mig til at teste om eftermiddagen igen. Og der kom en ekstra streg..
Undre mig meget over det, eftersom alle siger man tester bedst om morgenen???

Her er min test fra i eftermiddags 3+6

når du er langt nok henne kan du teste på hvilken tid af døgnet du har lyst til  

Anmeld

11. december 2013

HHC88

o1Mutte skriver:

Det har godt nok også været et langt forløb, og det har hjulpet en del at skrive mine tanker ned herinde Så det er da rart at vide at der er nogen der har læst med

Kan jeg godt forestille mig! Huha. Tager virkelig hatten af for dem inkl. jer, der kan blive ved gang på gang og blive ved med at kæmpe og holde håbet oppe.. og gennemgå de følelsesmæssige op og nedture det medfører. Min største frygt var faktisk at manden og jeg skulle opleve modstand mht. til at blive gravide, da jeg på et tidspunkt fik at vide jeg dannede relativ store cyster på æggestokkene. Det viste sig så heldigvis at være stik modsat. Min frygt var nu slem nok, og så vil jeg slet ikke tænke på virkeligheden.. Hvor er man egentlig priviligeret.. og når man sidder følger med i andres kamp, får man lidt en følelse af at det ikke er helt fair at nogle skal kæmpe så hårdt, hvor andre blot kan nøjes med at blinke efter det.. But that's life. Men har nu en god fornemmelse på dine vegne

Anmeld

11. december 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Hej piger!
Jeg testede i morges og den ekstra streg var nærmest ikke eksisterende!!
Blev meget trist, men min veninde overtalte mig til at teste om eftermiddagen igen. Og der kom en ekstra streg..
Undre mig meget over det, eftersom alle siger man tester bedst om morgenen???

Her er min test fra i eftermiddags 3+6

Yay hvor er det spændende. Synes nu det en rigtig fin ekstra streg.
Jeg selv testede også bedst om eftermiddagen

Anmeld

11. december 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

Jo da..  Man skal VIRKELIG lede efter stregen på alle tests inden 4+1 aften.. 

Fra toppen:

3+5

3+6

4+0

4+1

4+1 aften

4+2

Ja okay dine var ikke så tydlige før 4+ Men så længe de bliver mere og mere røde så håber jeg at det er som det skal være

Anmeld

11. december 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Pyt, så længe der er så flot udvikling

Ja nemlig

Anmeld

11. december 2013

o1Mutte

LevisMor skriver:

når du er langt nok henne kan du teste på hvilken tid af døgnet du har lyst til  

Ja men jeg er netop ikke særligt langt henne

Anmeld

11. december 2013

o1Mutte

HHC88 skriver:

Kan jeg godt forestille mig! Huha. Tager virkelig hatten af for dem inkl. jer, der kan blive ved gang på gang og blive ved med at kæmpe og holde håbet oppe.. og gennemgå de følelsesmæssige op og nedture det medfører. Min største frygt var faktisk at manden og jeg skulle opleve modstand mht. til at blive gravide, da jeg på et tidspunkt fik at vide jeg dannede relativ store cyster på æggestokkene. Det viste sig så heldigvis at være stik modsat. Min frygt var nu slem nok, og så vil jeg slet ikke tænke på virkeligheden.. Hvor er man egentlig priviligeret.. og når man sidder følger med i andres kamp, får man lidt en følelse af at det ikke er helt fair at nogle skal kæmpe så hårdt, hvor andre blot kan nøjes med at blinke efter det.. But that's life. Men har nu en god fornemmelse på dine vegne

Er glad på dine vegne over at i ikke skulle igennem behandling for det tærer vildt meget på alt.. Men lige nu virker de 4 år vi har ventet, som ingenting Lidt underligt for da man sad i det, så kunne man slet ikke forestille sig den dag der endelig kommer 2 streger

Anmeld

11. december 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Yay hvor er det spændende. Synes nu det en rigtig fin ekstra streg.
Jeg selv testede også bedst om eftermiddagen

Okay hvor tidligt testede du Synes også min er fin positiv især når man tænker på at jeg har testet for tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.