Kun teste positiv om eftermiddagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

asff

o1Mutte skriver:

Hej piger!
Jeg testede i morges og den ekstra streg var nærmest ikke eksisterende!!
Blev meget trist, men min veninde overtalte mig til at teste om eftermiddagen igen. Og der kom en ekstra streg..
Undre mig meget over det, eftersom alle siger man tester bedst om morgenen???

Her er min test fra i eftermiddags 3+6

Jeg testede tydeligst om aftenen Du skal endelig ikke lade dig slå ud af varierende streger, selvom det er svært.Og igen, STORT tillykke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

o1Mutte

asff skriver:

Jeg testede tydeligst om aftenen&nbspu skal endelig ikke lade dig slå ud af varierende streger, selvom det er svært.Og igen, STORT tillykke! 

Det var godt nok et slag i fjæset da den var så utydelig i morges.. Er spændt på hvordan den ser ud i morgen

Tusind tak

Anmeld

11. december 2013

HHC88

o1Mutte skriver:

Hihi en lille stakler Haha ej

Jamen jeg må så være en af dem der tester bedre om eftermiddagen.. Synes nu det er mærkeligt

Skal nok teste i morgen og smide et billede ind i denne tråd

Haha, jep! Men tag det som noget positivt nu har du også været god til at opdatere om jeres forløb hele vejen igennem så nu er der gået spænding i hvornår det mon lykkes for jer..og ja, gør lige det

Anmeld

11. december 2013

asff

o1Mutte skriver:

Det var godt nok et slag i fjæset da den var så utydelig i morges.. Er spændt på hvordan den ser ud i morgen

Tusind tak

Ja jeg ved det, man tror straks at det er en bio eller en sa. Men fat mod kære! Den lille spire skal nok blive siddende. Der er da også udvikling i dine test fra den første tråd du lagde op

Anmeld

11. december 2013

o1Mutte

HHC88 skriver:

Haha, jep! Men tag det som noget positivt nu har du også været god til at opdatere om jeres forløb hele vejen igennem så nu er der gået spænding i hvornår det mon lykkes for jer..og ja, gør lige det

Det har godt nok også været et langt forløb, og det har hjulpet en del at skrive mine tanker ned herinde Så det er da rart at vide at der er nogen der har læst med

Anmeld

11. december 2013

o1Mutte

asff skriver:

Ja jeg ved det, man tror straks at det er en bio eller en sa. Men fat mod kære!&nbspen lille spire skal nok blive siddende. Der er da også udvikling i dine test fra den første tråd du lagde op

Ja nervøs kan man hurtigt blive!

Synes også den er en del tydeligere end i går, så det tager jeg som et godt tegn!

Anmeld

11. december 2013

Kløver

Jeg oplevede det samme denne gang, kunne også bedst teste om eftermiddagen ??

Anmeld

11. december 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Jeg oplevede det samme denne gang, kunne også bedst teste om eftermiddagen ??

Det er da noget mærkeligt noget

Anmeld

11. december 2013

Kløver

o1Mutte skriver:

Det er da noget mærkeligt noget

Tja det er jo hvornår ens hcg er mest koncentreret og jeg tisser en del om natten du har jo flot udvikling i dine test

Anmeld

11. december 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Tja det er jo hvornår ens hcg er mest koncentreret og jeg tisser en del om natten du har jo flot udvikling i dine test

Jeg er slet ikke oppe om natten så forstår det ikke lige

Ja den er noget tydeligere i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.