misslea skriver:
Hej derude..... 
Ja - så nåede jeg denne milepøl !!! Jøsses tænk at jeg allerede er over halvvejs 

Tiden flyver afsted - vi har nu overstået div. scanninger og første JM besøg, og alt ser bare helt perfekt ud med vores lille prinsesse...!!!
Hun har det skønt derinde - hun nyder at der (indtil videre) er masser af plads i den store gymnastiksal derinde.... den bliver flittigt brug til at springe trambolin og slå kolbøtter... hvilket vi også har fået bekræftet ved de seneste scanninger... hahaha 

Hun er lidt lille i det (akkurat lisom Wilma var)...!! Men dog stadig liiiige netop indenfor normalen!!!
Wilma står stadig fast ved, at lillesøster skal hedde Baby Rumba... 

Og kan slet ikke forstå, at vi snakker om andre navne...!!!
Hun følger spændt med på sidelinjen - kysser og snakker til maven - synger sange og aer.... hun er simpelthen bare for skøn!!! Hun forsøger også at forhindre mig i at spise grøn salat og drikke kaffe for "moar... det kan baby Rumba altså ik li'" 

Jeg har det helt vildt skønt... føler mig som verdens heldigste!!! Tænk at jeg om meget snart er den lykkelige mor til to lækre prinsesser.... 

Her er et par billeder.... det med kjolen kan snyde lidt - det er taget kl. 3.30 om natten efter jeg kom hjem fra julefrokost, såååååe maven er lidt oppustet.... det andet med den bare mave, er nok mere realistisk 

Rigtig god dag derude