Halvvejs - nu med status og billeder :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

misslea

Lotus86 skriver:

Super fin mave, og så fint navn, kan godt lide når folk skiller sig lidt ud, og så skal i heller ikke bekymrer jer om, om hvorvidt hun skal dele navn med 17 andre i børnehaven - Hihi

mange tak

hahah.... nej - der er vidst ingen fare for, at lillesøster ville få et navn i top 5, hvis hun skulle hedde Baby Rumba

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Babydrøm

misslea skriver:

Hej derude.....

Ja - så nåede jeg denne milepøl !!! Jøsses tænk at jeg allerede er over halvvejs

Tiden flyver afsted - vi har nu overstået div. scanninger og første JM besøg, og alt ser bare helt perfekt ud med vores lille prinsesse...!!!

Hun har det skønt derinde - hun nyder at der (indtil videre) er masser af plads i den store gymnastiksal derinde.... den bliver flittigt brug til at springe trambolin og slå kolbøtter... hvilket vi også har fået bekræftet ved de seneste scanninger... hahaha

Hun er lidt lille i det (akkurat lisom Wilma var)...!! Men dog stadig liiiige netop indenfor normalen!!!

Wilma står stadig fast ved, at lillesøster skal hedde Baby Rumba...  Og kan slet ikke forstå, at vi snakker om andre navne...!!!

Hun følger spændt med på sidelinjen - kysser og snakker til maven - synger sange og aer.... hun er simpelthen bare for skøn!!! Hun forsøger også at forhindre mig i at spise grøn salat og drikke kaffe for "moar... det kan baby Rumba altså ik li'"

Jeg har det helt vildt skønt... føler mig som verdens heldigste!!! Tænk at jeg om meget snart er den lykkelige mor til to lækre prinsesser....

Her er et par billeder.... det med kjolen kan snyde lidt - det er taget kl. 3.30 om natten efter jeg kom hjem fra julefrokost, såååååe maven er lidt oppustet.... det andet med den bare mave, er nok mere realistisk

Rigtig god dag derude

Haha super godt navn hihi 

Fin mave  

Anmeld

11. december 2013

SanJose

misslea skriver:

tak

aarrhhh øv det kan jeg da godt se - syns ellers jeg havde tjekket det!! Hmm... ved du om man kan slette billedet et sted uden at slette hele tråden?

Prøv at tage kontakt til en adminstrator. De kan nok slette billedet og lægge et nyt op uden cpr. 

Anmeld

12. december 2013

mommy1991

Hej derude.....

Ja - så nåede jeg denne milepøl !!! Jøsses tænk at jeg allerede er over halvvejs

Tiden flyver afsted - vi har nu overstået div. scanninger og første JM besøg, og alt ser bare helt perfekt ud med vores lille prinsesse...!!!

Hun har det skønt derinde - hun nyder at der (indtil videre) er masser af plads i den store gymnastiksal derinde.... den bliver flittigt brug til at springe trambolin og slå kolbøtter... hvilket vi også har fået bekræftet ved de seneste scanninger... hahaha

Hun er lidt lille i det (akkurat lisom Wilma var)...!! Men dog stadig liiiige netop indenfor normalen!!!

Wilma står stadig fast ved, at lillesøster skal hedde Baby Rumba...  Og kan slet ikke forstå, at vi snakker om andre navne...!!!

Hun følger spændt med på sidelinjen - kysser og snakker til maven - synger sange og aer.... hun er simpelthen bare for skøn!!! Hun forsøger også at forhindre mig i at spise grøn salat og drikke kaffe for "moar... det kan baby Rumba altså ik li'"

Jeg har det helt vildt skønt... føler mig som verdens heldigste!!! Tænk at jeg om meget snart er den lykkelige mor til to lækre prinsesser....

Her er et par billeder.... det med kjolen kan snyde lidt - det er taget kl. 3.30 om natten efter jeg kom hjem fra julefrokost, såååååe maven er lidt oppustet.... det andet med den bare mave, er nok mere realistisk

Rigtig god dag derude

Hvor er du bare super smuk! Og jeg synes da Baby Rumba er et fantastisk navn  Det er i hvertfald sødt, når det kommer fra lille Wilma

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.