Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude.....
Ja - så nåede jeg denne milepøl !!! Jøsses tænk at jeg allerede er over halvvejs
Tiden flyver afsted - vi har nu overstået div. scanninger og første JM besøg, og alt ser bare helt perfekt ud med vores lille prinsesse...!!!
Hun har det skønt derinde - hun nyder at der (indtil videre) er masser af plads i den store gymnastiksal derinde.... den bliver flittigt brug til at springe trambolin og slå kolbøtter... hvilket vi også har fået bekræftet ved de seneste scanninger... hahaha
Hun er lidt lille i det (akkurat lisom Wilma var)...!! Men dog stadig liiiige netop indenfor normalen!!!
Wilma står stadig fast ved, at lillesøster skal hedde Baby Rumba... Og kan slet ikke forstå, at vi snakker om andre navne...!!!
Hun følger spændt med på sidelinjen - kysser og snakker til maven - synger sange og aer.... hun er simpelthen bare for skøn!!! Hun forsøger også at forhindre mig i at spise grøn salat og drikke kaffe for "moar... det kan baby Rumba altså ik li'"
Jeg har det helt vildt skønt... føler mig som verdens heldigste!!! Tænk at jeg om meget snart er den lykkelige mor til to lækre prinsesser....
Her er et par billeder.... det med kjolen kan snyde lidt - det er taget kl. 3.30 om natten efter jeg kom hjem fra julefrokost, såååååe maven er lidt oppustet.... det andet med den bare mave, er nok mere realistisk
Rigtig god dag derude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
misslea skriver: Hej derude..... Ja - så nåede jeg denne milepøl !!! Jøsses tænk at jeg allerede er over halvvejs Tiden flyver afsted - vi har nu overstået div. scanninger og første JM besøg, og alt ser bare helt perfekt ud med vores lille prinsesse...!!! Hun har det skønt derinde - hun nyder at der (indtil videre) er masser af plads i den store gymnastiksal derinde.... den bliver flittigt brug til at springe trambolin og slå kolbøtter... hvilket vi også har fået bekræftet ved de seneste scanninger... hahaha Hun er lidt lille i det (akkurat lisom Wilma var)...!! Men dog stadig liiiige netop indenfor normalen!!! Wilma står stadig fast ved, at lillesøster skal hedde Baby Rumba... Og kan slet ikke forstå, at vi snakker om andre navne...!!! Hun følger spændt med på sidelinjen - kysser og snakker til maven - synger sange og aer.... hun er simpelthen bare for skøn!!! Hun forsøger også at forhindre mig i at spise grøn salat og drikke kaffe for "moar... det kan baby Rumba altså ik li'" Jeg har det helt vildt skønt... føler mig som verdens heldigste!!! Tænk at jeg om meget snart er den lykkelige mor til to lækre prinsesser.... Her er et par billeder.... det med kjolen kan snyde lidt - det er taget kl. 3.30 om natten efter jeg kom hjem fra julefrokost, såååååe maven er lidt oppustet.... det andet med den bare mave, er nok mere realistisk Rigtig god dag derude
Hvor er du fin Og tillykke med Baby Rumba Tror muligvis i skal ansøge om det navn, kender ikke liiige nogen som hedder det
Loa skriver: Haha stemmer også for Baby Rumba Og hvor er du bare fin
Haha stemmer også for Baby Rumba Og hvor er du bare fin
hahah... ja - hun er godt tosset!!! Aner ikk hvor hun har det fra!!! Men altså - den lillesøster kommer jo til at hedde baby Rumba meget længe, og vi vil det eller ej.... hahah
asff skriver: Hvor er du fin Og tillykke med Baby Rumba Tror muligvis i skal ansøge om det navn, kender ikke liiige nogen som hedder det
heheh... ja tror også vi skal søge om det... eller
for Rumba er i hvert fald ikke godt nok ifølge Wilma - næææh det SKAL baby foran... hahah hun er skrup skør
misslea skriver: heheh... ja tror også vi skal søge om det... eller for Rumba er i hvert fald ikke godt nok ifølge Wilma - næææh det SKAL baby foran... hahah hun er skrup skør
Det er da kært Men synd når hun bliver teenanger at hedde Baby
asff skriver: Det er da kært Men synd når hun bliver teenanger at hedde Baby
haha... ja der går det jo bare ikke rigtigt at hedde baby vel???
Men nu må vi se, om vi kan få Wilma med på idéen om, at baby Rumba kan være lillesøster kælenavn....
Hvor er du flot!
Vil lige gøre dig opmærksom på at man kan se dit cpr-nummer på scanningsbilledet.
SanJose skriver: Hvor er du flot! Vil lige gøre dig opmærksom på at man kan se dit cpr-nummer på scanningsbilledet.
tak
aarrhhh øv det kan jeg da godt se - syns ellers jeg havde tjekket det!! Hmm... ved du om man kan slette billedet et sted uden at slette hele tråden?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128