Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettefpigen skriver: Jeg har Lukas i hovedet... og selvfølgelig min mor... kæmper for dem ;-) og tusind tak :-)
Jeg har Lukas i hovedet... og selvfølgelig min mor... kæmper for dem ;-) og tusind tak :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Jaa nu prøver jeg.... D 10 jan 2011 stod jeg med en positiv test i hånden, min mor var lykkelig, og et par dage efter ringer jeg til min fars kæreste for at fortælle nyheden... Hun fortæller at min far er røget på sygehuset pågrund af hans hjerte.... Han havde fået et salgtilfælde, og efterfølgende fandt de ud af at han havde for stort hjerte og sukkersyge.....I uge ca 28 var vi til 3D scanning, og der fandt de ud ad at Lukas havde forstørret tarme... Var til flere samtaler på sygehuset og de kunne ikk rigtig fortælle så meget om det... Heldigvis var han fin til fødslen En uge før min fødsel døde en af mine kammerater af kræft, 30 år gammel .... d 3 sep 2011 blev Lukas født, og 11 dage efter blev min mor overfaldet med en økse (som i nok har hørt meget om)Fik konstateret en stress depression da Lukas var ca 8 uger... Kæmpede for parforholdet, dep og at være mor i mange måneder... Fik ingen støtte fra ham af.....Fik det meget bedre i marts 2012, og der fik jeg for første gang også den skønne mor følelse for første gang....I løbet af det næste halve år dropper mine 2 mostre kontakten til mig... Jeg ANER ikk hvorfor, da det bare var fra den ene dag til den anden at det er sket... Og de kan ikk fortælle mig hvorfor...Jan 2013 gik eksen og jeg fra hinanden.... ( som jeg heller ikk har det bedste samarbejde med) Flyttede hjem til min mor og i juli 2013 fik Lukas og jeg vores egen lejlighed...Og der droppede min fætter (som er på alder med mig og har 2 børn) også kontakten til mig... Også uden at sige noget...For et par måneder siden fik en halvlillesøs en lille depression fordi at hun følte at læren mobbede hende hende.. Hun er 12 år...Min mormor (som jeg har altid har haft et tæt forhold til) er så syg nu af alzheimers og demens at hun slet ikk kan genkende mig mere...Min far er gammel alkoholiker, men har på fornemmelsen at han er begyndt at drikke lidt igen... Fik her i sidste måned konstateret en depression og angst, men har desværre måtte gå ud af en uddannelse som jeg begyndte på i sep, hvilken har resulterede i at jeg kun fik 4600 udbetalt her i dec, så har været heldig at jeg måtte få lidt overtræk på kontoen så vi bare havde lidt penge til mad.... Så ingen julegaver eller noget til nogen..... Og ingen psykolog før jan.... Årh synes bare det hele er træls lige for tiden... Nåå men trængte bare lige til lidt luft! Tak hvis i læste det hele igennem....
Jaa nu prøver jeg.... D 10 jan 2011 stod jeg med en positiv test i hånden, min mor var lykkelig, og et par dage efter ringer jeg til min fars kæreste for at fortælle nyheden... Hun fortæller at min far er røget på sygehuset pågrund af hans hjerte.... Han havde fået et salgtilfælde, og efterfølgende fandt de ud af at han havde for stort hjerte og sukkersyge.....I uge ca 28 var vi til 3D scanning, og der fandt de ud ad at Lukas havde forstørret tarme... Var til flere samtaler på sygehuset og de kunne ikk rigtig fortælle så meget om det... Heldigvis var han fin til fødslen En uge før min fødsel døde en af mine kammerater af kræft, 30 år gammel .... d 3 sep 2011 blev Lukas født, og 11 dage efter blev min mor overfaldet med en økse (som i nok har hørt meget om)Fik konstateret en stress depression da Lukas var ca 8 uger... Kæmpede for parforholdet, dep og at være mor i mange måneder... Fik ingen støtte fra ham af.....Fik det meget bedre i marts 2012, og der fik jeg for første gang også den skønne mor følelse for første gang....I løbet af det næste halve år dropper mine 2 mostre kontakten til mig... Jeg ANER ikk hvorfor, da det bare var fra den ene dag til den anden at det er sket... Og de kan ikk fortælle mig hvorfor...Jan 2013 gik eksen og jeg fra hinanden.... ( som jeg heller ikk har det bedste samarbejde med) Flyttede hjem til min mor og i juli 2013 fik Lukas og jeg vores egen lejlighed...Og der droppede min fætter (som er på alder med mig og har 2 børn) også kontakten til mig... Også uden at sige noget...For et par måneder siden fik en halvlillesøs en lille depression fordi at hun følte at læren mobbede hende hende.. Hun er 12 år...Min mormor (som jeg har altid har haft et tæt forhold til) er så syg nu af alzheimers og demens at hun slet ikk kan genkende mig mere...Min far er gammel alkoholiker, men har på fornemmelsen at han er begyndt at drikke lidt igen... Fik her i sidste måned konstateret en depression og angst, men har desværre måtte gå ud af en uddannelse som jeg begyndte på i sep, hvilken har resulterede i at jeg kun fik 4600 udbetalt her i dec, så har været heldig at jeg måtte få lidt overtræk på kontoen så vi bare havde lidt penge til mad.... Så ingen julegaver eller noget til nogen..... Og ingen psykolog før jan.... Årh synes bare det hele er træls lige for tiden... Nåå men trængte bare lige til lidt luft! Tak hvis i læste det hele igennem....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128