MilleRasmussen skriver:
Ja, jeg skulle ud og køre i går og jeg skal til KP juleaften kl.08:15. Jeg tænker er der mon pisse mange biler på vejene der, eller tværtimod?
Jeg havde ikke lige regnet med den dato. Håber jeg består men tvivler.
Jeg kæmper med to ting at få bilen op på 130 på tilkørslesrampen på motorvej og så leder jeg efter en huske regl så jeg ved hvornår jeg skal holde tilbage for andre, altså vi holder for lyskryds og jeg skal til venstre og skal placer mig ud på vejen så dem der skal lige ud kan komme forbi, nogle gode fif alle modtages 
Det kan vist være både og med trafik den 24 alt efter hvor du skal køre. På motorvejen tror jeg godt der kan være tættere trafik
Det med at få bilen op på 130 på tilkørsels rampen er ikke altid muligt hvis du har en langsom kørende foran. Men ellers kan det snildt lade sig gøre. Speederen i bund og skift til 5 gear ved 90-100 stykker.
Den sidste tror jeg lige jeg skal have en gang til. Du mangler en huske regel for hvornår du skal holde tilbage når du skal lave et venstre sving i et lyskryds? Du skal altid holde tilbage hvis du skal lave et venstresving

såfremt der kommer modkørende.
En god regel er at køre frem og placere sig så din venstre snude kant flugter med modsatte lyskurve som står i midten af vejen på modsatte side. Så kommer du ikke for langt frem og modkørende kan passere uden problemer

Pøj pøj med køreprøven.
Anmeld