NF og termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.082 visninger
23 svar
2 synes godt om
10. december 2013

Papillon

Nu nærmer nakkefoldsscanningen sig, og jeg glæder mig så meget til at opleve det for første gang!

Jeg har dog tænkt på, om det er normalt at blive sat frem eller tilbage i forhold til termin? Hvis man har haft regelmæssige cyklusser på 28 dage, kan man så forvente at blive sat mere end et par dage frem eller tilbage?

I må gerne dele jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

StineC

Jeg blev sat 3 dage frem og jeg havde en meget uregelmæssig cyklus

Anmeld

10. december 2013

Anonymor1

Papillon skriver:

Nu nærmer nakkefoldsscanningen sig, og jeg glæder mig så meget til at opleve det for første gang!

Jeg har dog tænkt på, om det er normalt at blive sat frem eller tilbage i forhold til termin? Hvis man har haft regelmæssige cyklusser på 28 dage, kan man så forvente at blive sat mere end et par dage frem eller tilbage?

Uhhh hvor spændende - det er simpelthen fantastisk, jeg hylede under hele scanningen 

Jeg blev rykket 4 dage tilbage, så det var jo ikke så meget - held og lykke, knus 

Anmeld

10. december 2013

Michella2

Papillon skriver:

Jeg har en cyklus der siger 29-30 dage og jeg blev rykket et par dage tilbage, mener det var 3 dage 

Anmeld

10. december 2013

Michella2

Papillon skriver:

Jeg har en cyklus der siger 29-30 dage og jeg blev rykket et par dage tilbage, mener det var 3 dage 

Anmeld

10. december 2013

Papillon

NataschaG skriver:

Uhhh hvor spændende - det er simpelthen fantastisk, jeg hylede under hele scanningen 

Jeg blev rykket 4 dage tilbage, så det var jo ikke så meget - held og lykke, knus 

Hihi tak

Anmeld

10. december 2013

grinny

Jeg blev rykket 4 dage tilbage, med en regelmæssig cyklus.

Som da sagde til mig så kan man godt have en regelmæssig cyklus, men ægget "bestemmer selv" hvornår det bliver befrugtet og sætter sig fast 

Anmeld

10. december 2013

Papillon

grinny skriver:

Jeg blev rykket 4 dage tilbage, med en regelmæssig cyklus.

Som da sagde til mig så kan man godt have en regelmæssig cyklus, men ægget "bestemmer selv" hvornår det bliver befrugtet og sætter sig fast 

Ah ja, selvfølgelig Det havde jeg slet ikke tænkt på! Tænkte jo bare "regelmæssig cyklus = regelmæssig ægløsning"..

Anmeld

10. december 2013

grinny

Papillon skriver:

Ah ja, selvfølgelig Det havde jeg slet ikke tænkt på! Tænkte jo bare "regelmæssig cyklus = regelmæssig ægløsning"..

Sådan tænkte jeg også  Og var sikker på at jeg bare havde en hel normal cyklus på 28 dage og ÆL på dag 14, meeen, sådan hænger det altså ikke sammen 

Anmeld

10. december 2013

lycly

Papillon skriver:

Ved første graviditet blev jeg sat 3 dage frem og ved anden graviditet var terminen den samme som lægen selv havde regnet frem til og jeg har altid haft uregelmæssig mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.