Første besøg akut på fødegangen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

Tulipan

Team Putte skriver:

håber de finder noget.. Så ved de også hvilke piller de skal give for alle bakterier reagerer ikke på alle typer piller.. Reagerer den type bakterier du har ikke på den type piller du har fået så vil pillerne ikke hjælpe særlig meget

Tak
Jeg synes jeg har fået mere ondt her oppe af eftermiddagen end jeg havde i morges, så håber virkelig de finder ud af hvilke bakterier det er, så jeg kan få den rigtige behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Team Putte

Tulipan skriver:

Tak
Jeg synes jeg har fået mere ondt her oppe af eftermiddagen end jeg havde i morges, så håber virkelig de finder ud af hvilke bakterier det er, så jeg kan få den rigtige behandling

det kan jeg godt forstå.. Det er nogle rigtig ubehagelige smerter at gå med får vi en update når du ved mere?

Anmeld

11. december 2013

ette1987

Jeg havde en tur på fødegangen i går. Har i et godt stykke tid haft tyngdefornemmelse og plukveer lidt vildere end ellers, men min urin var klar hos lægen uge 25. Nå.. I går havde jeg en lille smule blod i trusserne, og tænkte shit tegnblødning! Så afsted med mig. 27+4 i går. Min urin slog ud for blærebetændelse, men fik alligevel kørt kurve og scannet. Og alt helt okay! Lillebror er meget vild og aktiv, og alle udgange lukket Har også fået antibiotika. Håber også det hjælper på jeg småtisser :/ God bedring til dig

Anmeld

11. december 2013

M&N

Tulipan skriver:

Så har jeg lige været akut på fødegangen med falck og det hele fordi min egen læge frygtede at jeg var ved at gå i fødsel!

Er i 24. uge…så det var lige tidligt nok!

Det hele startede med jeg troede jeg havde blærebetændelse i sidst uge, men de kunne ikke finde noget.
I weekenden har jeg haft det lidt influenzaagtigt, og i går eftermiddags begyndte jeg at have rigtig ondt i underlivet.
Det blev tiltagende værre og havde også en del plukveer
Så ringede til lægen i morges og fik en akuttid.
De fandt en masse blod i urinen, men stadig ingen tegn på blærebetændelse. Og jeg var meget øm ved berøring nederst på livmoderen.
Så hun ringede efter falck og jeg blev kørt på fødegangen.
Her blev jeg skannet både indvendig og udvendig, og der var HELDIGVIS ingen tegn på at jeg var i begyndede fødsel.
Så jeg er nu hjemme igen, uden at de vidste helt hvad det var, men er opstartet i antibiotika mod blærebetændelse, for det er deres bedste bud.
Ligger i sengen og har pisse ondt for at sige det rent ud. Men lille sparkefis har det godt, vejer knap 600 g, og det var da super hyggeligt at se hende igen

Er der andre der har prøvet noget lignende?

Øv, hvor ubehageligt, men så længe du og baby har det godt

Røg også selv en tur på fødemodtagelsen i uge 24, da jeg havde smerter lige over navlen, heldigvis var der ingenting

Anmeld

11. december 2013

Tulipan

ette1987 skriver:

Jeg havde en tur på fødegangen i går. Har i et godt stykke tid haft tyngdefornemmelse og plukveer lidt vildere end ellers, men min urin var klar hos lægen uge 25. Nå.. I går havde jeg en lille smule blod i trusserne, og tænkte shit tegnblødning! Så afsted med mig. 27+4 i går. Min urin slog ud for blærebetændelse, men fik alligevel kørt kurve og scannet. Og alt helt okay! Lillebror er meget vild og aktiv, og alle udgange lukket Har også fået antibiotika. Håber også det hjælper på jeg småtisser :/ God bedring til dig

Uh det lyder heller ikke som en sjov oplevelse
Det var da heldigt at det kun var blærebetændelse! Godt alle gange er lukkede Det hæftede jeg mig også ved i går. Så længe de bliver derinde, så må vi mødre overleve smerte og ubehag

Mange tak og rigtig god bedring til dig også !

Anmeld

11. december 2013

Tulipan

MorTilMalucca skriver:

Øv, hvor ubehageligt, men så længe du og baby har det godt

Røg også selv en tur på fødemodtagelsen i uge 24, da jeg havde smerter lige over navlen, heldigvis var der ingenting

Godt der ikke var noget, men man kan ikke lade være med at blive lidt forskrækket når man sådan skal på fødegangen så tidligt i graviditeten…
Hun skulle da gerne blive derinde nogle måneder endnu

Anmeld

11. december 2013

Laulund87

Tulipan skriver:

8 uger er godt nok lang tid at være indlagt!
Hvor var det heldigt de fik det under kontrol

Jeg håber virkelig at pillerne begynder at virke, og jeg prøver på at ligge under dynen, men det er bare så svært når man har så mange andre ting man burde få lavet…
Fik mega ondt af at tømme opvaskemaskinen, så nu må min kæreste lave alt resten af dagen og så bliver jeg liggende her!

Ja det er rigtig lang tid, men der var også andre årsager. Dog primært blærebetændelsen

Ja der er ikke andet for, du skal passe på dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.