Forvirret - sex hver dag eller hver 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
15 svar
12 synes godt om
10. december 2013

miss_c

Hej derude. 

jeg er i fuld gang med projekt baby, og jeg bliver hele tiden mødt af skriverier om at man skal have sex hver anden dag omkring ÆL for at øge sine chancer for at være gravid?

Men er der mon hold i det, eller kan man lige så godt have sex hver dag?

Har læst at sædkvaliteten er bedst hvis den ikke "udløses" hver dag. Men andre steder læser jeg, at det er bedre med flere udløsninger så hver dag er helt ok. 

Forvirringen er total

Hvad tænker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Soleil

Jeg er en af dem der synes at man skal sexe når man har lyst, ellers synes jeg godt det kan virke en smule akavet og lidt for meget maskineri over det

Anmeld

10. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvorfor ikke bare have sex når I har lyst og ikke fordi I skal

Anmeld

10. december 2013

miss_c

haha.. du har ret. 

Jeg vil helst bare ikke ødelægge noget. Vi har lyst hver dag, så sådan bliver det  

Anmeld

10. december 2013

cwl

miss_c skriver:

Hej derude. 

jeg er i fuld gang med projekt baby, og jeg bliver hele tiden mødt af skriverier om at man skal have sex hver anden dag omkring ÆL for at øge sine chancer for at være gravid?

Har læst at sædkvaliteten er bedst hvis den ikke "udløses" hver dag. Men andre steder læser jeg, at det er bedre med flere udløsninger så hver dag er helt ok. 

Forvirringen er total

Hvad tænker I?

Vi har haft succes med hveranden dag..

Anmeld

10. december 2013

B&J

Ja må indrømme ved ikke hvor tit man skal have sex, vi tænkte ikke så meget over tingene, vi havde sex når. I havde lyst tror mere det var held jeg blev gravid efter 3 mdr.  Syntes ikke man skal stresse sådan omkring det på en stille og roligt måde det er jo ikke et arbejde når man skal lave et barn eller børn, det skal ko være nydelse og kærlighed mellem 2 og ja desværre er der jo den der skal en masse igennem også burde det heller ikke. være er kun lykkelig for når man læser her inde at det lykkes 

Anmeld

10. december 2013

Rødhætte

miss_c skriver:

Hej derude. 

Forvirringen er total

Hvad tænker I?

Vi havde sex hver dag efter æl testen var positiv.. Det gav hurtig gevinst

Anmeld

10. december 2013

lineog4

Har aldrig brugt æl teste og vi havde sex ud fra lyst. Men har også hørt hver anden dag grundet sædkvaliteten, men....  ikke noget videnskab i mine 4 graviditeter fordi jeg var heldig og ikke var ude i en kamp

Anmeld

10. december 2013

Michelle88

Vi havde sex hver anden dag og jeg blev gravid i første hægløsning. Men en fra min mødregruppe blev også gravid i første ægløsning og de havde sex hver dag..

Anmeld

10. december 2013

RosSofi

Jeg tror, vi havde sex hver dag, for blev gravid mens vi stadig var forholdsvis nyforelskede. Hm det der med sex hveranden dag, er det ikke mere, hvis man er over nyforelskelsesfasen og ikke gør det så ofte mere, eller det måske er fordi man i forvejen har et eller to børn så man skal huske på at have sex?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.