Indkaldelse til NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det var så lidt.. Mener det er omkring uge 8-9 stykker.. Så får man os taget blodprøver til dubel test og bliver undersøgt.

Årh okay jeg har fået en tid til D.17 dec hvor jeg villet være 7+6 og de nævnte blodprøver osv bare ikk vandre journal det er derfor jeg spurgte men det super nu ved jeg det 

tusind tak for dine svar og tid ha en rigtig god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Rødhætte

Kommende mor skriver:

Årh okay jeg har fået en tid til D.17 dec hvor jeg villet være 7+6 og de nævnte blodprøver osv bare ikk vandre journal det er derfor jeg spurgte men det super nu ved jeg det 

Ved min læge skal man være min 8+2 før første lægetjek. Så kan man nemlig bruge de blodprøver man for taget til NF. Det var også der jeg fik lavet vj

Anmeld

10. december 2013

L&V

Kommende mor skriver:

Det var så lidt.. Tak i lige måde

Anmeld

11. december 2013

Rødhætte

Så fik jeg brev! Skal først scannes fredag den 27 dec. Synes godt nok det er sent! Vil være mellem 13+0 og 13+4.. Øv havde sådan håbede at skulle afsted inden juleaften..

Anmeld

11. december 2013

LinLin

bobbles skriver:

du skal selv bestille tid elektronisk, man får ikke brev mere

Det er da forskelligt fra kommune til kommune. Ellers skal de da i hvert fald have lavet det om siden sommer!

Anmeld

11. december 2013

LinLin

Rødhætte skriver:

Så fik jeg brev! Skal først scannes fredag den 27 dec. Synes godt nok det er sent! Vil være mellem 13+0 og 13+4.. Øv havde sådan håbede at skulle afsted inden juleaften..

Jeg var også først 13+6 med Adam... Lige på falderebet

Måske du kan ringe og rykke tiden...? Kan godt forstå det kunne være rart at komme til inden d. 24.

Anmeld

11. december 2013

Rødhætte

LinLin skriver:

Jeg var også først 13+6 med Adam... Lige på falderebet

Måske du kan ringe og rykke tiden...? Kan godt forstå det kunne være rart at komme til inden d. 24.

Jeg har ringede, men de kunne ikke tage mig før. Jeg spurgte også indtil hvad man gjorde hvis der er noget galt (7-9-13) nu hvor det er så sent. Men fik bare svaret at man så skal søge speciel tilladelse..

Anmeld

11. december 2013

LinLin

Rødhætte skriver:

Jeg har ringede, men de kunne ikke tage mig før. Jeg spurgte også indtil hvad man gjorde hvis der er noget galt (7-9-13) nu hvor det er så sent. Men fik bare svaret at man så skal søge speciel tilladelse..

Mente mere at nf scanninger er frem til 13+6 - så ved faktisk ikke hvad der sker/ hvad det gør hvis man fx bliver sat frem til 14+1...?

Men øv du ikke kunne få en anden tid ...

Anmeld

11. december 2013

Rødhætte

LinLin skriver:

Mente mere at nf scanninger er frem til 13+6 - så ved faktisk ikke hvad der sker/ hvad det gør hvis man fx bliver sat frem til 14+1...?

Men øv du ikke kunne få en anden tid ...

Ja synes også det er underligt. Jeg har været til tidlig scanning, så efter deres beregninger vil jeg være 13+0 til NF, men nu må vi se

Anmeld

11. december 2013

Rikke S

Rødhætte skriver:

Går og venter utålmodig på at få en indkaldelse til NF.. Hvornår fik I brev? Jeg er ifl lægens beregning 11+0 (ved dog jeg kun er 10+4) i dag og har stadig intet hørt?

Håber da snart det kommer
I Stevns Kommune skal vi selv bestille en dato - det er altså meget rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.